snowie Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 (bewerkt) Heb gehoord dat je met 2 player in 2 auto s kan is dat waar en hoe doe je dat kan iemand me dat vertellen Bewerkt: 16 januari 2005 door snowie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snowie Geplaatst: 15 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 niemand? :unsure: (sorry voor de dubbel post) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 Je kan met 2 player niet met 2 auto's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 (bewerkt) in de mulitplayer kan dat je dat volgens mij Bewerkt: 15 januari 2005 door vinewood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 iemand die het weet help hem ff ikzelf weet het ook niet zoek is via search mischien is hier al een onderwerp over Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 Nogmaals: Je kan niet met 2 players in 2 auto's Wacht op MTA SA en het kan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snowie Geplaatst: 15 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 Hier ofso maar ik begrijp het niet zo goed --- [Two Vehicles In Two Player] --- Description: First off, two player mode is only activated by finding 2 player icons scattered across the maps. The easiest way to find them is by using the map I've made here: http://gtadomain.gtagaming.com/2pmap.html. Use the free roam icons for this trick. Normally, when you try and enter two separate vehicles in 2 player mode, the second player won't be able to. However, one fun thing to try is both players using a Jetpack. Player 1 can get it from the abandoned airstrip, then run a small distance away with player 2. When you come back, another one should be waiting for you there. I've found it appears when you stay near and just turn your back to the spawn point; driving far away and coming back doesn't work as well. If you're a cheater, you can always use the spawn Jetpack code (L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right, L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right) to get another one. Try killing each other in the air... it's pretty tough. Another submission, by Derrick: The other vehicle that 2 players can use are boats. Try both hopping in a boat, then one drives until you see another boat. The second player can then hop in the other boat and drive along with you. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 zoals ik de teskt heb gelezen dat je met zen 2en via een truc allebei een jetpack kunt krijgen of met een code en in een boot dus met auto kan denk ik niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snowie Geplaatst: 15 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 ow jammer want het leek me wel leuk met 2 motors enzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 tja helaas blijf gewoon is proberen mischien als je het via 1 of andere truc bug glitch ofzo toch kunt doen probeer verschillende voertuigen mischien wil het wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 ik had me ook meer voorgesteld van de 2-player, zoals bij de meeste spellen je split screen hebt, hier speel je in 1 scherm en loop je samen of switch je naar 1 persoon. ik vind het ook waardeloos dat je daardoor niet al te ver uit elkaar kan en ook niet in verschillende voertuigen kan Insane Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 ik hoop dat ze in GTA4 daaraan gaan dieup over na denken en een groot multiplayer spel ervan te maken dat je met z'n 6sen kunt spelen en online met z'n ontelbaren ieder een burger van de stad oeps wrong forum!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr CJ Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 Ik vind het wel dom van R*. Ze steken in het spel geen multiplay omdat het moeilijk is om een verhaal in te stoppen. Wat ze wel kunnen doen is een multiplay in het spel steken zonder opdrachten. Gewoon elkaar afknallen. Je begint dan met een klein bedrag, je koopt wapens, je sla mensen overhoop om geld te nemen. Dan kan je spelen over heel SA. Stel je voor dat we met een 30a 50 tal mensen tegen elkaar spelen, Bangelijk!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 dat lijkt me ook leuk een stukje online versie vanmaken maarja we gaan maar verder in onze fantasietjes elkaar afknallen in vlietuigen tanks enz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dark_father0 Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 (bewerkt) nee het gaat niet je kan alleen tesamen in 1 auto maar niet in 2 auto 's en ja je kan wel elk een jetpack aandoen je doet de jetpack chaet en je drukt op driehoek en da doe je hem nog eens je hebt dan een jetpack voor jezef dat je hebt gedropt pakt de anderee gewoon op :rolleyes: Bewerkt: 16 januari 2005 door dark_father0 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.