snowie Geplaatst: 16 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 (bewerkt) Heb ik al is gedaan weet je wel hoe irri dat is :lol: Ik verheug ook op de nieuwe gta :notinpressed: Bewerkt: 16 januari 2005 door snowie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
STASKO Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Bij de Xbox versie moet je wel met zijn tweeen op splitscreen kunnen!! Want die console is krachtig genoeg, nu nog afwachten of R* niet te lui is om dat te veranderen naar splitscreen!! Trouwens je kunt wel met zijn tweeen in een helicopter en jetpack,,,,en ik hoorde in deze topic iets over een boot aleen moet ik dat zelf nog even uitproberen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 kan je met ze tweeen apart in heli???? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snowie Geplaatst: 17 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 nooit geprobeert maar volgens mij niet nee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter egg Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 je kan wel met zijn 2en in 2 boten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snowie Geplaatst: 17 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 Ook 2 hovercrafts? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.