Jump to content

Ik Wil betere bewakers


Fbi-Crew

Recommended Posts

de bewakers die de mansion zijn doen bijna nix ze lopen je achterna en schieten wanneer zij denk wanneer dat moet maar ik wil betere die gelijk schiet als het nodig is en die niet achter je kont alleen loopt kan ik betere downloaden of een paar bestanden veranderen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een aantal punten die je kunt verbeteren, zitten in het bestand pedstats.dat. Dit bestand staat in de data map van je GTA VC map. Het bestand moet je openen met kladblok. Je ziet bovenaan een legenda en daaronder een lijst met pedgroups met een hoop getallen erachter. Volgens mij (moet je maar even proberen) zijn jouw bewakers GANG1. Als je in de regel van STAT_GANG1 het getal onder de letter D (van Fear) de 20 naar 0 verandert, zijn je bewakers minder bang. Het getal onder de letter E (van Temper) kun je naar 99 veranderen. Het getal onder de letter H (attack strength) kan naar bijvoorbeeld 6.0. Het getal onder de I (defend weakness) naar 0.1. Dit zou al een heleboel moeten schelen. Er zijn nog wel meer dingen die je kunt verbeteren, maar kijk maar wat je hiet van vind.

Link to comment
Delen op andere websites

Een aantal punten die je kunt verbeteren, zitten in het bestand pedstats.dat. Dit bestand staat in de data map van je GTA VC map. Het bestand moet je openen met kladblok. Je ziet bovenaan een legenda en daaronder een lijst met pedgroups met een hoop getallen erachter. Volgens mij (moet je maar even proberen) zijn jouw bewakers GANG1. Als je in de regel van STAT_GANG1 het getal onder de letter D (van Fear) de 20 naar 0 verandert, zijn je bewakers minder bang. Het getal onder de letter E (van Temper) kun je naar 99 veranderen. Het getal onder de letter H (attack strength) kan naar bijvoorbeeld 6.0. Het getal onder de I (defend weakness) naar 0.1. Dit zou al een heleboel moeten schelen. Er zijn nog wel meer dingen die je kunt verbeteren, maar kijk maar wat je hiet van vind.

thanxx he

Link to comment
Delen op andere websites

Er is een mod die er voor zorgt dat de bewakers in je Vercetty Mansion slimmer worden. En dan dus echt veel slimmer en sneller. Hij hete volgens mij 'inelligent bil' maar dat weet ik niet zeker. (gewoon googele) Kijk ook eens op 'www.thegtaplace.com' 'www.gtagarage.com' 'www.gtaplanet.de' (duits)

:D Ik ben nieuw hier :D

Link to comment
Delen op andere websites

de bewakers die de mansion zijn doen bijna nix ze lopen je achterna en schieten wanneer zij denk wanneer dat moet maar ik wil betere die gelijk schiet als het nodig is en die niet achter je kont alleen loopt kan ik betere downloaden of een paar bestanden veranderen?

Ik heb even gezocht naar die mod en hij is hier te vinden:

http://grandtheftauto.filefront.com/file/TimBot;46032

:slotje: Volgens mij kan hier wel een :slotje: slotje :slotje: op :slotje::slotje::slotje::slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

de bewakers die de mansion zijn doen bijna nix ze lopen je achterna en schieten wanneer zij denk wanneer dat moet maar ik wil betere die gelijk schiet als het nodig is en die niet achter je kont alleen loopt kan ik betere downloaden of een paar bestanden veranderen?

Ik heb even gezocht naar die mod en hij is hier te vinden:

http://grandtheftauto.filefront.com/file/TimBot;46032

:slotje: Volgens mij kan hier wel een :slotje: slotje :slotje: op :slotje::slotje::slotje::slotje:

EEy bedankt he maar alleen het doet het nie als ik het er op zet krijg ik een error

Bewerkt: door Fbi-Crew
Link to comment
Delen op andere websites

EEy bedankt he maar alleen het doet het nie als ik het er op zet krijg ik een error

Je moet wel een nieuw spel starten met deze mod. Dus niet een savegame laden! Daarom moet je ook altijd de readme lezen. ;)

Installation:

Put the file 'main.scm' from this zip into your Vice City 'data' folder in the Vice City directory.

Then run Vice City and start a new game.

YOU MUST START A NEW GAME!

EDIT@Hieronder: Zeg ik dan wat anders dan een nieuw spel starten? :7

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Link to comment
Delen op andere websites

de bewakers die de mansion zijn doen bijna nix ze lopen je achterna en schieten wanneer zij denk wanneer dat moet maar ik wil betere die gelijk schiet als het nodig is en die niet achter je kont alleen loopt kan ik betere downloaden of een paar bestanden veranderen?

Ik heb even gezocht naar die mod en hij is hier te vinden:

http://grandtheftauto.filefront.com/file/TimBot;46032

:slotje: Volgens mij kan hier wel een :slotje: slotje :slotje: op :slotje::slotje::slotje::slotje:

EEy bedankt he maar alleen het doet het nie als ik het er op zet krijg ik een error

Je moet wel een nieuw spel starten, dat is het nadeel van .scm modding. Je oude savegames zijn nu waardeloos. :cry:

Graag gedaan trouwens

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...