GTA_PEEKCITY Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 En nee het ligt niet aan me computer want bij SA-MP heb ik dit probleem niet! Reageren
Argon Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Kan je wat meer informatie geven, komt het probleem bij een bepaalde map voor of bij MTA in het algemeen. Heb je het in de single player ook... Op het eerste gezicht zou ik zeggen dat er misschien iets mis is met je grafische kaart maar als je SA:MP wel kan spelen zonder dat probleem dan denk ik dat dat al niet meer kopt. Maar misschien zou je het wel kunnen oplossen door GTA:SA, MTA en SA:MP opnieuw te instaleren. Reageren
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 1 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Kan je wat meer informatie geven, komt het probleem bij een bepaalde map voor of bij MTA in het algemeen. Heb je het in de single player ook...Op het eerste gezicht zou ik zeggen dat er misschien iets mis is met je grafische kaart maar als je SA:MP wel kan spelen zonder dat probleem dan denk ik dat dat al niet meer kopt. Maar misschien zou je het wel kunnen oplossen door GTA:SA, MTA en SA:MP opnieuw te instaleren. Als ik nu MTA opstart krijg ik dat hij GTA San Andreas niet vindt omfg! :S Reageren
Sandra Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Misschien moet je eens proberen om MTA opnieuw te installeren, en eventueel San Andreas zelf. Reageren
Argon Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Dat is toch wat ik zei... Maar allicht heb je GTA SA in een andere map geïnstalleerd? Of is GTA:SA nu niet geïnstalleerd dus zorg dat je eerst GTA:SA installeert en dan pas MTA en SA:MP zodat het pad naar GTA:SA zeker juist is. Reageren
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 3 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Misschien moet je eens proberen om MTA opnieuw te installeren, en eventueel San Andreas zelf. Gedaan maar nog niks, bij sa-mp niks aan de hand. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.