RomanDavid Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 ik heb zelf versie 2 en heb hem gedowngrade naar 1 dan wil ik deze auto er in hebben--->sa28_audi_rsq.zip dan doe ik alles wat ze zegen, eerst bestanden met IMGTool verwisselen, dan verander im die nummers in kladblok (een voor een) dan zet ik gta aan en start savegame en naar het laden zegt hij dat er een fout Kan iemand mij please helpen! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Dan kan het zijn dat je iets vergeten bent, of als dit niet het geval is ligt het aan de mod. Dat kan niet anders, aangezien je zegt dat je alles hebt gedaan wat in de Readme staat. Reageren
RomanDavid Geplaatst: 26 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Dan kan het zijn dat je iets vergeten bent, of als dit niet het geval is ligt het aan de mod. Dat kan niet anders, aangezien je zegt dat je alles hebt gedaan wat in de Readme staat. zou je het meschien kunnen teste of het aan de auto ligt? Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Maar moet je niet op nieuwgame beginnen als je hebt gemod? ik dacht juist van wel. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Je hoeft alleen newgame te beginnen als je het bestandje Main.scm hebt gemod, anders hoef je geen newgame te beginnen. Reageren
GTA freakje Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Probeer maar een nieuw spel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.