Timovich Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 Hey, Ik ben nu bezig met een site maar waar moet ik alles opslaan? Ik heb 1 hele aparte schrijf voor de site maar dan moet ik toch gewoon een map maken? En hoe werkt dat als ik meerde site's wil? En weet iemand ook hoe ik een wachtwoord bijvoorbeeld op een map zet? Alvast bedankt Reageren
BrokenTable Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 Hey,Ik ben nu bezig met een site maar waar moet ik alles opslaan? Ik heb 1 hele aparte schrijf voor de site maar dan moet ik toch gewoon een map maken? En hoe werkt dat als ik meerde site's wil? En weet iemand ook hoe ik een wachtwoord bijvoorbeeld op een map zet? Alvast bedankt Je post roept alleen maar vragen op: Ik neem aan dat je een site lokaal wilt gaan hosten. Om te kunnen zegen waar je je site moet plaatsen is is het nodig om te weten welke webserver (bijv. apache) je gebruikt. Voor welk doel wil je een wachtwoord op een map? Zodat lokale gebruikers er niet meer bij kunnen of bezoekers van de sites die je ga maken? Reageren
Jarno Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 Misschien wil ik hosten met een subdomein erbij. Reageren
Joriz Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 Voor goedkope hosting MET service: http://www.phost.nl - Your Personal Host. Reageren
TubS Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 een aanrader, heb er pas hosting besteld, goede maar ook snelle service en betaalbaar ben er zeer tevreden over Reageren
Timovich Geplaatst: 16 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2005 Hey,Ik ben nu bezig met een site maar waar moet ik alles opslaan? Ik heb 1 hele aparte schrijf voor de site maar dan moet ik toch gewoon een map maken? En hoe werkt dat als ik meerde site's wil? En weet iemand ook hoe ik een wachtwoord bijvoorbeeld op een map zet? Alvast bedankt Je post roept alleen maar vragen op: Ik neem aan dat je een site lokaal wilt gaan hosten. Om te kunnen zegen waar je je site moet plaatsen is is het nodig om te weten welke webserver (bijv. apache) je gebruikt. Voor welk doel wil je een wachtwoord op een map? Zodat lokale gebruikers er niet meer bij kunnen of bezoekers van de sites die je ga maken? Ja ik heb Phost ja Maar ik heb gewoon E: dat is een hele lege schijf en hoe moet ik daar de mappen op indelen zodat alles gewoon werkt? Reageren
Don Falcone Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Geplaatst: 24 januari 2005 Ik post ff zodat de topic weer word gelezen, beantwoord ff z'n vraag, ik weet het zelf niet dus srry.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.