Jump to content

Gta SA-MP


GTA Haas

Recommended Posts

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA Haas

    19

  • DenkaanHenk

    7

  • Donwell

    3

  • Sandra

    2

Hier kun je SA:MP downloaden, het werkt zo. Pak het bestand uit met Winrar, als je Winrar nog niet hebt kun je die hier downloaden. En run de installer, en dan kun je online gaan in SA:MP door een server te kiezen en daarna op connect te klikken. Succes. ;) Bewerkt: door DenkaanHenk
Link to comment
Delen op andere websites

Hier kun je SA:MP downloaden, het werkt zo. Pak het bestand uit met Winrar, als je Winrar nog niet hebt kun je die hier downloaden. En run de installer, en dan kun je online gaan in SA:MP door een server te kiezen en daarna op connect te klikken. Succes. ;)

Dat heb ik al gedaan gehad. Maar geen SA-MP, ik starte het op geen SA-MP ik heb load game en new game gedaan maar ik kon het niet spelen. :N

Bewerkt: door GTA Haas
Link to comment
Delen op andere websites

Doe je rechtermuisknop op je GTA San Andreas icoontje en klik op eigenschappen, klik dan op doelzoeken en kopieer het SA:MP exe bestandje. Plak het SA:MP exe bestandje op je bureaublad en klik op het SA:MP exe icoontje, dan klik je op internet of op officieel. Dan kies je een server uit, en dan klik je op connect. Nu zul je verbonden worden met SA:MP, succes. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat hij dat bedoelt, DenkaanHenk. Hij krijgt de Single Player. Waarschijnlijk heb jij V2 van GTA San Andreas, je moet hem enkel eventjes downgraden met deze patch en desnoods met de V1 Files. :)

Ik heb V1 van SA, dus met de Downgrade kom ik ook niet verder mee. :ch:

Bewerkt: door GTA Haas
Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn nog meerdere manieren waarmee je de Single Player krijgt, dus daar hoef je je op zich niet druk om te maken. Mogelijk heb je SA-MP in de verkeerde map geïnstalleerd, kijk of hij daadwerkelijk in je originele GTA SA map staat. Staat hij hier en krijg je nog steeds deze melding, moet je kijken of er firewalls aanstaan. Zo ja, schakel deze uit. Doet hij het dan nóg niet, dan is er nog één mogelijkheid en dat is dat je je GTA SA illegaal hebt. Dan mogen we je niet verder helpen. ;)

Alle mogelijke problemen heb ik uit de SA-MP FAQ gehaald.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb SA niet illegaal, dus dan kunnen jullie mij er gewoon mee verder helpen. Ik weet zeker dat ik het in de goeie map heb ge-installeerdt. ;) Maar dat levert helaas ook geen Resultaat. :N

Bewerkt: door GTA Haas
Link to comment
Delen op andere websites

Kan niet, want het is net als GTA San Andreas maar dan een mod. En van mods kun je geen virussen krijgen. :D

Ik heb af en toe wel eens gehad dat ik een Mod downloaden. En tijdens het Downloaden gaf mijn Virusscanner aan dat er een Virus zich ergens Bevond in mijn Download. Ik heb dat al 5 keer gehad. :7

Bewerkt: door GTA Haas
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...