Jump to content

Gta SA-MP

Recommended Posts

Geplaatst:
hoe werkt het om precies te vragen ;)

1 Post is ook goed hoor. :puh:

Ik denk dat je hem al hebt geinstaleerd? Zo niet, download hem hem dan vanaf een van de bovenste sites en instaleer SA:MP. Als je hem daarna opstart zie je onderaan 3 tabs. Inter, favorites en Official. Bij favorites staan servers die je het leukste vindt, deze kun je zelf toevoege en verwijderen. bij internet zie je alle servers die er zijn. Kies er een uit, klik er met de rechtermuisknop op en klik op connect. :) Bij official staan servers die geloof ik goed lopen óf door een medewerker van SA:MP zijn gemaakt. Ik weet het niet meer zeker. :Y Voer je nickname bovenaan in, anders kun je niet spelen. :)

• Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA Haas

19

• DenkaanHenk

7

• Donwell

3

• Sandra

2

Geplaatst: (bewerkt)

Voer je nickname bovenaan in, anders kun je niet spelen.

Dus ik moet een Nickname aanmaken, als ik het goed begrijp? :)

Bewerkt: door GTA Haas
Geplaatst:

Inderdaad, het maak niet uit welke naam als het maar een naam is. ;) Anders zult SA:MP aangeven dat je een naam moet invullen als je nog geen naam hebt. :clown:

Inderdaad, het maak niet uit welke naam als het maar een naam is. ;) Anders zult SA:MP aangeven dat je een naam moet invullen als je nog geen naam hebt. :clown:

Je moet er toch niet voor betalen he? :-(

Geplaatst:

Nee hoor, dat is hellemaal niet nodig. SA:MP is gratis te bespelen, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. ;)

Nee hoor, dat is hellemaal niet nodig. SA:MP is gratis te bespelen, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. ;)

Oké, bedankt. :)

Geplaatst:

Dat zou kunnen, maar je kunt ook het topic laten rusten. Want als de moderators elk topic op slot moeten zetten na de vragen dan zijn ze lang bezig. ;)

Dat zou kunnen, maar je kunt ook het topic laten rusten. Want als de moderators elk topic op slot moeten zetten na de vragen dan zijn ze lang bezig. ;)

Dat snap ik wel, maar ik heb er best wel veel problemen mee gehad. Daarom laat ik het Topic sluiten. ;)

Geplaatst:
En gta MTA wat is dat om precies te Vragen ;)

Om toch even antwoord te geven: MTA is ook een Multi-Player mod alleen bij MTA kun je alleen racen. Je kan er ook geen wapens krijgen of de auto verlaten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...