W1ckeD Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 (bewerkt) Rates worden gewaardeerd. Bewerkt: 26 december 2007 door W1ckeD Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Hoe doe je dat??? Hij is echt fu**ing mooi!! een 10!! Reageren
TomHagen Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 (bewerkt) Fijne rates... ik vind het kleurgebruik niet zo goed, blauw met lcihtblauw en zwart en bruin en de IV weer iets anders. Voor de rest is het wat wazig. Ik zie er wel een gebouw in, maar verder. Alleen de render (Nico dus) en de IV zijn duidelijk. Maar die passen weer niet bij de achtergrond. Dat wazige komt trouwens omdat de achtergrond veel te donker is. Ik hoop dat je wat kan met deze tips. Misschien probeer je te veel stuff in 1 sig te verwerken. Ik geef het een 6je. @fiegel hieronder: haha, i'm so sorry Bewerkt: 31 december 2007 door SoaDT0M Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Fijne rates... ik vind het kleurgebruik niet zo goed, blauw met lcihtblauw en zwart en bruin en de IV weer iets anders. Voor de rest is het wat wazig. Ik zie er wel een gebouw in, maar verder. Alleen de render (Nico dus) en de IV zijn duidelijk. Maar die passen weer niet bij de achtergrond. Dat wazige komt trouwens omdat de achtergrond veel te donker is. Ik hoop dat je wat kan met deze tips. Misschien probeer je te veel stuff in 1 sig te verwerken. Ik geef het een 6je. Jij bent me altijd voor met vanalles, je zegt wat ik wou zeggen . Maar ik geef je een 5,7 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.