Jump to content

snelle, gripvolle auto's

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

kan iemand me een foto posten van een snelle, gripvolle auto.

dan kan ik ''wu zi mu'' uitspelen

@HIER ONDER@:

bedankt allemaal

Bewerkt: door kamranoi
Geplaatst:

uuhh... ik weet er wel een paar, buffalo is flink snel én staat bij catalina's huis ;)

en... ff denken hoor... cheetah, weet niet of die veel grip heeft...

welke ook erg handig is, is de gt. hhheel zeldzaam en moeilijk te vinden, maar het kán wel ;)

Geplaatst:
Hier is een pagina op WikiGTA met alle voertuigen met de vindplaatsen en een foto erbij, succes ermee. ;)
Geplaatst:

heeft hij nóg niets aan, staat niet bij of hij veel grip heeft

Hier is een pagina op WikiGTA met alle voertuigen met de vindplaatsen en een foto erbij, succes ermee. ;)
Geplaatst:

Maar de foto's en de vindplaatsen staan er wel bij, trouwens het is aangeraden om de missie Wu Zi Mu met een Rancher te doen. Die koppelt niet gauw om, en trekt gauw op in de bergen. ;)

Geplaatst:

de rancher kan wel, maar de buffalo is sneller. ik zelf heb het dan ook met de buffalo gedaan, die heeft goeie grip op zandweggetjes.

Geplaatst:

Je kan de auto Uranus nemen. Je kan hem als de missies hebt gedaan bij Wang Cars oppikken.

Geplaatst:
Je kan de auto Uranus nemen. Je kan hem als de missies hebt gedaan bij Wang Cars oppikken.

Dat klopt, maar hij is nog niet zover. hij is pas bij Wu-Zi-Mu. Deze is een heel stuk voor de Wang Cars missie ''Zeroing In''.

Ikzelf raad je de Buffalo en de rancher aan. Deze hebben goede grip en gaan hard. :)

Geplaatst:

Ja dat is verstandig GTA_XP, want met de Dune kun je in het begin van de race iedereen het water in beuken. En de Dune gaat nog best snel ook voor een vrachtwagen. ;)

Geplaatst:

In 2 woorden: De Sultan...

Goede grip, op zandweggetjes en op de weg

Zoals Politiehelikopter, hielkeh en ..::GhostRider::.. als zeiden, De Buffalo.

Maar ik zou voor de Sultan gaan!

Succes! :tu:

Tijmentje5 :cya:

Geplaatst:
Ja dat is verstandig GTA_XP, want met de Dune kun je in het begin van de race iedereen het water in beuken. En de Dune gaat nog best snel ook voor een vrachtwagen. ;)

Daarvoor moet je toch wel eerst het stunt evenement 'Kickstart' doen?

Geplaatst:

Daarvoor moet je toch wel eerst het stunt evenement 'Kickstart' doen?

Ja en dat is pas in Las Venturas en hij vroeg een foto, ik denk ook de Buffalo:

post-77623-1200073354_thumb.jpg

Geplaatst:

ik doe het altijd met de vrachtwagens zonder de tank erachter, dan rij ik ze de sloot in én ze zijn aan het rijden in hetzelfde gebied als het begin van de missie

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...