kamranoi Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 (bewerkt) kan iemand me een foto posten van een snelle, gripvolle auto. dan kan ik ''wu zi mu'' uitspelen @HIER ONDER@: bedankt allemaal Bewerkt: 26 december 2007 door kamranoi
Politiehelikopter Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 uuhh... ik weet er wel een paar, buffalo is flink snel én staat bij catalina's huis en... ff denken hoor... cheetah, weet niet of die veel grip heeft... welke ook erg handig is, is de gt. hhheel zeldzaam en moeilijk te vinden, maar het kán wel
DenkaanHenk Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Hier is een pagina op WikiGTA met alle voertuigen met de vindplaatsen en een foto erbij, succes ermee.
Politiehelikopter Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 heeft hij nóg niets aan, staat niet bij of hij veel grip heeft Hier is een pagina op WikiGTA met alle voertuigen met de vindplaatsen en een foto erbij, succes ermee.
DenkaanHenk Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Maar de foto's en de vindplaatsen staan er wel bij, trouwens het is aangeraden om de missie Wu Zi Mu met een Rancher te doen. Die koppelt niet gauw om, en trekt gauw op in de bergen.
hielkeh Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 de rancher kan wel, maar de buffalo is sneller. ik zelf heb het dan ook met de buffalo gedaan, die heeft goeie grip op zandweggetjes.
Visser23 Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Neem de bandito, is ook aardig snel en goed op zandweggetjes. Heeft ook veel grip.
Ikbenikzeidegek Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Je kan de auto Uranus nemen. Je kan hem als de missies hebt gedaan bij Wang Cars oppikken.
Ghost_Rider Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Je kan de auto Uranus nemen. Je kan hem als de missies hebt gedaan bij Wang Cars oppikken. Dat klopt, maar hij is nog niet zover. hij is pas bij Wu-Zi-Mu. Deze is een heel stuk voor de Wang Cars missie ''Zeroing In''. Ikzelf raad je de Buffalo en de rancher aan. Deze hebben goede grip en gaan hard.
DenkaanHenk Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Ja dat is verstandig GTA_XP, want met de Dune kun je in het begin van de race iedereen het water in beuken. En de Dune gaat nog best snel ook voor een vrachtwagen.
Unmountable Tijmen Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 In 2 woorden: De Sultan... Goede grip, op zandweggetjes en op de weg Zoals Politiehelikopter, hielkeh en ..::GhostRider::.. als zeiden, De Buffalo. Maar ik zou voor de Sultan gaan! Succes! Tijmentje5
Jay; Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Ja dat is verstandig GTA_XP, want met de Dune kun je in het begin van de race iedereen het water in beuken. En de Dune gaat nog best snel ook voor een vrachtwagen. Daarvoor moet je toch wel eerst het stunt evenement 'Kickstart' doen?
Marvin... Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 Ja dat is verstandig GTA_XP, want met de Dune kun je in het begin van de race iedereen het water in beuken. En de Dune gaat nog best snel ook voor een vrachtwagen. Daarvoor moet je toch wel eerst het stunt evenement 'Kickstart' doen? Ja en dat is pas in Las Venturas en hij vroeg een foto, ik denk ook de Buffalo:
Hackman Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 ik doe het altijd met de vrachtwagens zonder de tank erachter, dan rij ik ze de sloot in én ze zijn aan het rijden in hetzelfde gebied als het begin van de missie
Recommended Posts