claud Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2007 zijn de barracs o'l en de flatbed opgeboud uit het zelfde model? ik weet het zelf niet zeker want ik heb een big wheel gitch op de flatbed dus ik weet het niet, al deed ik het spel een second geleden. oo ik bedoel 3 seconden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jopper47 Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2007 Waarschijnelijk wel, volgens mij is de flatbed de barracks OL alleen dan met spullen ingeladen. De Barracks OL is dan gewoon de flatbed met een groene texture en zonder spullen achterin geladen. Van Johannes47 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2007 (bewerkt) zijn de barracs o'l en de flatbed opgeboud uit het zelfde model? ik weet het zelf niet zeker want ik heb een big wheel gitch op de flatbed dus ik weet het niet, al deed ik het spel een second geleden. oo ik bedoel 3 seconden. Nee, kijk maar naar de voorkant, naar de grill EDIT: oja, tog wel, heb niet goed gelezen. Ik d8 dat het voor SA was maar dan heb je geen OL's Bewerkt: 26 december 2007 door joppie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
claud Geplaatst: 1 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2008 zijn de barracs o'l en de flatbed opgeboud uit het zelfde model? ik weet het zelf niet zeker want ik heb een big wheel gitch op de flatbed dus ik weet het niet, al deed ik het spel een second geleden. oo ik bedoel 3 seconden. Nee, kijk maar naar de voorkant, naar de grill EDIT: oja, tog wel, heb niet goed gelezen. Ik d8 dat het voor SA was maar dan heb je geen OL's aha het is tijd voor de boogie[/font] wel een barrac's. maar ja, dan stond het in het sageneral topic. ach geeft niks vergissing komt vaker terug Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2008 Maar wat is precies een big wheel glitch en wat is nou eigenlijk het doel van dit topic, als ik vragen mag? Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
claud Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2008 Maar wat is precies een big wheel glitch en wat is nou eigenlijk het doel van dit topic, als ik vragen mag? Greetz eindelijk iemand die wil weten wat de bigwheel glitch is oke dat is een soort van glitch of bug, ik heb hem en de wielen waren vet groot van de flatbed wel bijna 2 meter groot. da's nu dan wel over maar het oel van dit topic is: ik wil weten of het model van de flatbed en de barrac's ol het zelfde is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.