Jump to content

flatbed en barracs o'l


claud

Recommended Posts

zijn de barracs o'l en de flatbed opgeboud uit het zelfde model? ik weet het zelf niet zeker want ik heb een big wheel gitch op de flatbed dus ik weet het niet, al deed ik het spel een second geleden. oo ik bedoel 3 seconden.

Link to comment
Delen op andere websites

zijn de barracs o'l en de flatbed opgeboud uit het zelfde model? ik weet het zelf niet zeker want ik heb een big wheel gitch op de flatbed dus ik weet het niet, al deed ik het spel een second geleden. oo ik bedoel 3 seconden.

Nee, kijk maar naar de voorkant, naar de grill :Y

EDIT: oja, tog wel, heb niet goed gelezen.

Ik d8 dat het voor SA was maar dan heb je geen OL's

Bewerkt: door joppie
Link to comment
Delen op andere websites

zijn de barracs o'l en de flatbed opgeboud uit het zelfde model? ik weet het zelf niet zeker want ik heb een big wheel gitch op de flatbed dus ik weet het niet, al deed ik het spel een second geleden. oo ik bedoel 3 seconden.

Nee, kijk maar naar de voorkant, naar de grill :Y

EDIT: oja, tog wel, heb niet goed gelezen.

Ik d8 dat het voor SA was maar dan heb je geen OL's

aha het is tijd voor de boogie[/font]

wel een barrac's. maar ja, dan stond het in het sageneral topic. ach geeft niks vergissing komt vaker terug

Link to comment
Delen op andere websites

Maar wat is precies een big wheel glitch en wat is nou eigenlijk het doel van dit topic, als ik vragen mag? :D

Greetz :sigaar:

eindelijk iemand die wil weten wat de bigwheel glitch is oke dat is een soort van glitch of bug, ik heb hem en de wielen waren vet groot van de flatbed wel bijna 2 meter groot. da's nu dan wel over maar het oel van dit topic is: ik wil weten of het model van de flatbed en de barrac's ol het zelfde is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...