Arjen Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 (bewerkt) Bewerkt: 26 december 2007 door Arjen Reageren
Rivel Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Ik rate hier zelden, maar toch voor zo'n sig. graag: Ik vind dit een mooie, vette en vooral n,iet te vergeten PRO sig. De (denk ik) brushes die je hebt gebruikt bij je werk passen perfect bij je render ehetzlfde geld voor de kleuren bij de BG en de kleuren op je render. Over het font, vind ik wel mooi en leuk samenhangend maar de kleur zou ik persoonlijk meer grijs gedaan hebben! Totaal:9/10. Reageren
Arjen Geplaatst: 27 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Dankje voor je beoordeling. Zo zou het er uit komen te zien als je de tekst in het grijs zou doen. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 mooie sig Ik denk dat je er aardig wat layers in hebt zitten en de text is ook mooi. De V2 vind ik mooier omdat dat ietsmeer bij de sig past. Maar.... Het is wel een beetje leeg vind ik Dus al met al heb je en 8.5 Reageren
TomHagen Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Met grijs wordt de achtergrond wat duidelijker (dat rode onder), maar dan is het geheel wat grauw. Verder weet ik er niet veel over te zeggen, behalve dat hij wat saai is. Maar ik vind hem wel prachtig onder je postje staan Een 8. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Ik vind hem best mooi en zie verder geen nadelen dus ik geef je een goedverdiende acht! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.