Jump to content

Burglary

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey iedereen,

Wanneer je de burglary missions start en je voert de code in dat het altijd 12 uur 's nachts is, heb je dan oneindig tijd?

Van Johannes47

Geplaatst:

Nee dat zal helaas niet helpen, want de tijd die rechts boven aan word aangegeven draait door. Dat is met alle missies trouwens zo, het is een kwestie van blijven proberen in de tijd. :)

Geplaatst:
Nee dat zal helaas niet helpen, want de tijd die rechts boven aan word aangegeven draait door. Dat is met alle missies trouwens zo, het is een kwestie van blijven proberen in de tijd. :)

Oke! Bedankt!

Geplaatst:

Het werkt wel hoor... De tijd stopt als het weer 7 uur is maar als het altijd 12 uur is zal het nooit 7 uur worden dus het werkt wel. :puh:

Geplaatst:

Praat niet over dingen waar je geen verstand van hebt, de tijd rechts boven aan je scherm in een missie heeft niets te maken met de klok. Zelfs met cheats niet. :7

Geplaatst:

Hij heeft gelijk hoor. Dat werkt. Ik heb het ook geprobeerd.

Wat je ook kan doen om te zorgen dat de tijd oneindig is, is door een trainer te downloaden. Hiermee kun je de missie timer stopzetten.

Geplaatst:
Hey iedereen,

Wanneer je de burglary missions start en je voert de code in dat het altijd 12 uur 's nachts is, heb je dan oneindig tijd?

Van Johannes47

het beste is al vooor 8 uur een huis gaan te zoeken met de bus en dan daar blijven tot het 8 uur is, dan beginnen dan heb je tijd genoeg, bijv. als je naar richman gaat zal je veel geld hebbe :tu:

Geplaatst:

Mensen lul niet.Die cheat altijd nacht werkt WEL voor de burglary mission het klokje tikt niet door en je hebt oneindig tijd en je kan eventueel ook nog nooit politie cheat gebruiken moet je niet zo sluipen :puh:

Geplaatst:

Maar toen ik het een keer bij een andere GTA had geprobeerd werkte het niet, dus dach ik dat het bij GTA San Andreas ook niet zal werken. Dat had ik dus fout, waarschijnlijk dach ik als het bij die GTA niet werkte waar die cheat het niet deed dat het bij alle GTA's niet werkt. Maar dat is dus niet zo. ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Maar er is helemaal geen andere GTA die de 'altijd middernacht cheat' heeft :?

@Hieronder: Ah ok :puh: Ik begon al rare dingen te denken.

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:

Sorry ik ben er achter gekomen met welke cheat ik in de war was en dat was deze:

Tijd gaat langzamer BOOOOOORING

Eigelijk was het een tijdje geleden dat ik die cheat hebt gebruikt. :engel:

Geplaatst: (bewerkt)
Hij heeft gelijk hoor. Dat werkt. Ik heb het ook geprobeerd.

Wat je ook kan doen om te zorgen dat de tijd oneindig is, is door een trainer te downloaden. Hiermee kun je de missie timer stopzetten.

Dat is met een trainer niet met een code ^_^ !

Maar toch het is wel handig !

Bewerkt: door fuffie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...