Gen0 Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 als ik gta sa aan heb en dan doe ik sa place manager aan en druk op de knop insert location verandert er niks aan de coordinaten, dan blijft overal 0 staan......hoe krijg ik wel de goede coordinaten? Reageren
.Timothy Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 (bewerkt) Ik kan zo de volgende mogelijkheden alvast opnoemen: 1. GTA San Andreas kan niet goed worden gelezen of San Andeas Place Manager kan hem niet vinden, 2. Je hebt gemod of iets anders met je GTA San Andreas files. Eén foutje in een bepaalde file die coördinaten regelt kan al een bug opleveren. 3. Je staat niet in het spel maar in het hoofdmenu. 4. Er is wat met je San Andreas Place Manager aan de hand, download een nieuwe in de galerij. Groeten, VWOer Bewerkt: 27 december 2007 door VWO-er Reageren
Gen0 Geplaatst: 27 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Ik kan zo de volgende mogelijkheden alvast opnoemen:1. GTA San Andreas kan niet goed worden gelezen of San Andeas Place Manager kan hem niet vinden, 2. Je hebt gemod of iets anders met je GTA San Andreas files. Eén foutje in een bepaalde file die coördinaten regelt kan al een bug opleveren. 3. Je staat niet in het spel maar in het hoofdmenu. 4. Er is wat met je San Andreas Place Manager aan de hand, download een nieuwe in de galerij. Groeten, VWOer ik heb alleen alle auto's in het spel gemod....is dat een probleem??? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.