Gen0 Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 (bewerkt) als ik gta aan heb en dan de car spawner aan doe en een id-nummer in typ van de auto, gaat san andreas uit hoe krijg ik dit goed? Bewerkt: 26 december 2007 door Gen0 Reageren
EXIT Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Het is eerst altijd makkelijk om de naam van de car-spanner te zegen want hier mee komen we niet ver. als ik gta aan heb en dan de car spawner aan doe en een id-nummer in typ van de auto, gaat san andreas uit Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Wat zou kunnen helpen is om je GTA San Andreas spel te downgraden naar versie 1, want het kan zijn dat je versie 2 hebt. Hier kun je de patch downloaden om je GTA San Andreas spel naar versie 1 te downgraden, succes ermee. Reageren
Gen0 Geplaatst: 27 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2007 (bewerkt) Wat zou kunnen helpen is om je GTA San Andreas spel te downgraden naar versie 1, want het kan zijn dat je versie 2 hebt. Hier kun je de patch downloaden om je GTA San Andreas spel naar versie 1 te downgraden, succes ermee. ik heb Car Spawn Trainer v0.2 en ik had al gedowngrade. hoe kan dat?garage editor 0.1-0.2-1.0 doet het ook niet terwijl ik zeker weet dat er niks met de auto's is Bewerkt: 27 december 2007 door Gen0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.