da wacko Geplaatst: 29 november 2003 Rapport Geplaatst: 29 november 2003 Hallo mensen Ik had een vraagje, ik zit namelijk met een probleem ik heb gister op de hcc-dagen een stuurtje gekocht, alleen hij werkt niet onder VC zou iemand weten waarom (gaat het gewoon niet!? :blink: ). Of zou ik iets moeten downloaden of iets anders doen. /\/\zzls, Da Wacko Reageren
Joriz Geplaatst: 29 november 2003 Rapport Geplaatst: 29 november 2003 Bij GTA Vice City moet je bij de options en dan bij de controlls een autostuurtje kunnen instellen. Zelf heb ik dit nog nooit gedaan maar ik heb wel van sommige gehoord dat dit werkt. Reageren
da wacko Geplaatst: 29 november 2003 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2003 Ja dat heb ik uiteraard al geprobeerd maar je kan alleen de knopjes op het stuur gebruiken (ik snap het ook niet) Reageren
Marius Geplaatst: 29 november 2003 Rapport Geplaatst: 29 november 2003 Vice City is niet gemaakt om met een stuur te spelen, maar wel voor met een joystick. Reageren
rwesterh Geplaatst: 25 december 2003 Rapport Geplaatst: 25 december 2003 Met een stuur speelt wat moeilijker... Lopen met een gas knop... Reageren
jos2 Geplaatst: 25 december 2003 Rapport Geplaatst: 25 december 2003 Ik heb een joystick maar toch werkt hij niet bij Vice City.... Hoe kan ik het instellen?? :lol: Reageren
rwesterh Geplaatst: 25 december 2003 Rapport Geplaatst: 25 december 2003 Klik op bv. Forward en druk dan de knop in op je Joystick die daarvoor wilt gebruiken... doe dat ook bij de andere knoppen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.