Tim14 Geplaatst: 14 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2004 zijn er sites waar je teksten kan vinden die gezegt worden in vice city (is vaak grappig om nog is de text van diaz te lezen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 14 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2004 Bij Walktroughs en missieguids zitten de teksten vaak. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 15 april 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 april 2004 klinkt stom maar hoe moet je nou weer walktrough vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 16 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2004 :ph34r: Ff in google zoeken, bijvoorbeeld op gta: Vice City walkthrough ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djvinnie Geplaatst: 17 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2004 :ph34r: Ff in google zoeken, bijvoorbeeld op gta: Vice City walkthrough ! Maar effe iets anders.....djbob Zaibatzu baas Groep: Globale Moderators Berichten: 510 Gebruikers nr.: 5 Geregistreerd op: 26-October 03 Wat is een Zaibatzu baas????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 17 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2004 :ph34r: Ff in google zoeken, bijvoorbeeld op gta: Vice City walkthrough ! Maar effe iets anders.....djbob Zaibatzu baas Groep: Globale Moderators Berichten: 510 Gebruikers nr.: 5 Geregistreerd op: 26-October 03 Wat is een Zaibatzu baas????? Zaibatzu is een gang... B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 17 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2004 Zaibatzu is een gang... B) Juist Zaibatzu is een gang in GTA. Of deze gang in het echt bestaat weet ik niet. Je hoort de naam ook in een reclame spotje in GTA3 "Zaibatzu Pharmaceutical" De Poolse GTA website beweert dat Zaibatzu Poolse mensen zijn. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 17 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2004 Ik vind de Zaibatsu de meest coole gang in GTA 2!! Ik werk er altijd met plezier voor, en ze zien er relaxed uit Ze zijn ook in alle 3 de levels! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 18 april 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 april 2004 is de zaibatzu dan hoger als de mafia?? ik heb nog nooit gehoord van een zaibatzu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 18 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2004 Ik vind de rednecks wel cool in gta2! o.a. omdat ze molotov cocktails hebe! :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.