Gangsta-CJ Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2007 hoe kun je een trainer voon vc installeren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2007 hoe kun je een trainer voon vc installeren? Die hoef je niet te instaleren. je moet hem in de VC map plaatsen(Het .exe bestand, niet de map waar de trainer inzit!) en opstarten. Je kan dan wat trainer opties aan/uit zetten en daarna kan je Vice City starten en plezier maken met je trainer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta-CJ Geplaatst: 26 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 december 2007 yo bedankt! de map vc is dat dezelfde als vc userfiles? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2007 yo bedankt! de map vc is dat dezelfde als vc userfiles? Nee, de VC map vindt je in C -> program Files -> Rockstar Games -> GTA Vice City. dat is de map war je het moet plaatsen. Hier bevinden zich ook de gegevens van het spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2007 Nou dat hoeft niet persee, je kunt ook gewoon het icoontje van de trainer op je bureaublad plaatsen als je GTA Vice City icoontje daar ook staat. Dat kan namelijk ook, en een stuk gemakkelijker, het is een kwestie van dubbel klik op het trainer icoontje. Succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta-CJ Geplaatst: 27 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 (bewerkt) ca ne va pa als ik klik op de trainer zegt hij da hij een folder niet vindt ofz.. Bewerkt: 27 december 2007 door Gangsta-CJ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 Bij sommige trainers is het geval dat je trainer in dezelfde map moet staan als je GTA Vice City exe icoontje, dus plaats de trainer bijvoorbeeld op je bureaublad als je GTA Vice City exe icoontje daar staat. Succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta-CJ Geplaatst: 27 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 Bij sommige trainers is het geval dat je trainer in dezelfde map moet staan als je GTA Vice City exe icoontje, dus plaats de trainer bijvoorbeeld op je bureaublad als je GTA Vice City exe icoontje daar staat. Succes. Da lukt ook niet, hij zegt nog altid et zelfde(not in gta vice Folder,GTA-vc.exe not found) .. nog tips? yo mensen als je dit onderwerp bekijkt antwoord dan svp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 Mischien heb je hier wat aan, start GTA Vice City op. Druk op Tab+Alt, en druk daarna op je bureablad de trainer aan. Selecteer wat je wilt doen in de trainer, druk op oke en ga terug naar je game. Nu zou de trainer moeten werken, als dit niet het geval is zou ik een andere trainer downloaden. Succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Harwood Butcher Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 Als je dat .exe bestand in de Head Directory van GTA VC wil zetten moet je eerst het alleen lezen kenmerk .eraf halen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta-CJ Geplaatst: 27 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 yo bedankt allemaal het is gelukt er zei hier iemand dat je alleen het exe bestand vd trainer moest zetten in de map vice city maar Het DAT bestand en dat ander moesten er ook nog bij... nuja bedankt iedereen het is een zalige trainer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
beenie Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2008 ik heb de trainer van deze site gedonwload maar ik weet nou niet hoe ik hem kan gebruiken, ik kom er niet uit kan iemand mij miss helpen ? als ik het icoontje van de trainer aanklik begint gewoon vc en kan ik geen extra opties doen hoe kan ik dat wel doen ? Gr frans Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2008 De enigste trainer die je hier voor VC kunt downloaden is de Ultimate Trainer, ik neem dan ook aan dat je deze bedoelt. Deze moet je alleen in je GTA Vice City map plaatsen waar ook de .exe staat. Niet in een apart mapje plaatsen dus, alle bestanden erin zetten. Daarna kun je hem gewoon runnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.