Jump to content

trainer installeren

Gangsta-CJ

Recommended Posts

hoe kun je een trainer voon vc installeren?

Die hoef je niet te instaleren. :)

je moet hem in de VC map plaatsen(Het .exe bestand, niet de map waar de trainer inzit!) en opstarten. Je kan dan wat trainer opties aan/uit zetten en daarna kan je Vice City starten en plezier maken met je trainer. :Y

Delen op andere websites

yo bedankt! de map vc is dat dezelfde als vc userfiles?

Nee, de VC map vindt je in C -> program Files -> Rockstar Games -> GTA Vice City. dat is de map war je het moet plaatsen. Hier bevinden zich ook de gegevens van het spel. :Y

Delen op andere websites

Nou dat hoeft niet persee, je kunt ook gewoon het icoontje van de trainer op je bureaublad plaatsen als je GTA Vice City icoontje daar ook staat. Dat kan namelijk ook, en een stuk gemakkelijker, het is een kwestie van dubbel klik op het trainer icoontje. Succes. ;)

Delen op andere websites

Bij sommige trainers is het geval dat je trainer in dezelfde map moet staan als je GTA Vice City exe icoontje, dus plaats de trainer bijvoorbeeld op je bureaublad als je GTA Vice City exe icoontje daar staat. Succes. ;)

Delen op andere websites

Bij sommige trainers is het geval dat je trainer in dezelfde map moet staan als je GTA Vice City exe icoontje, dus plaats de trainer bijvoorbeeld op je bureaublad als je GTA Vice City exe icoontje daar staat. Succes. ;)

Da lukt ook niet, hij zegt nog altid et zelfde(not in gta vice Folder,GTA-vc.exe not found) ..

nog tips?

yo mensen als je dit onderwerp bekijkt antwoord dan svp

Delen op andere websites

Mischien heb je hier wat aan, start GTA Vice City op. Druk op Tab+Alt, en druk daarna op je bureablad de trainer aan. Selecteer wat je wilt doen in de trainer, druk op oke en ga terug naar je game. Nu zou de trainer moeten werken, als dit niet het geval is zou ik een andere trainer downloaden. Succes. ;)

Delen op andere websites

yo bedankt allemaal het is gelukt

er zei hier iemand dat je alleen het exe bestand vd trainer moest zetten in de map vice city maar Het DAT bestand en dat ander moesten er ook nog bij... nuja bedankt iedereen het is een zalige trainer

Delen op andere websites

• 2 maanden later...

ik heb de trainer van deze site gedonwload maar ik weet nou niet hoe ik hem kan gebruiken, ik kom er niet uit kan iemand mij miss helpen ? als ik het icoontje van de trainer aanklik begint gewoon vc en kan ik geen extra opties doen hoe kan ik dat wel doen ?

Gr frans

Delen op andere websites

De enigste trainer die je hier voor VC kunt downloaden is de Ultimate Trainer, ik neem dan ook aan dat je deze bedoelt. Deze moet je alleen in je GTA Vice City map plaatsen waar ook de .exe staat. Niet in een apart mapje plaatsen dus, alle bestanden erin zetten. Daarna kun je hem gewoon runnen.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...