Fbi-Crew Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Ik wil graag de nederlandse politie maken voor vice city maar hoe moet ik dat doen Reageren
Bigsmoke!!! Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Die is er al geloof ik. Reageren
WackoX Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 (bewerkt) Volg maar eerst een tut: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=24160 Dan horen we wel hoe ver je komt. Maar ik zeg het je al, het is niet ff ''zomaar lijntjes en vormjes maken'' Bewerkt: 27 december 2007 door Danny_k Reageren
MartyCeha Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Je zult met textures aan de gang moeten. Zoek met de IMG Tool de txd van de politieagent. Dan moet je met de txd tool de texture omzetten naar bmp. Dan met photoshop of paint zijn pak veranderen naar een Nederlands pak. Dit is nog een van de simpelste manieren van modden. Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 27 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2007 (bewerkt) Je zult met textures aan de gang moeten. Zoek met de IMG Tool de txd van de politieagent. Dan moet je met de txd tool de texture omzetten naar bmp. Dan met photoshop of paint zijn pak veranderen naar een Nederlands pak. Dit is nog een van de simpelste manieren van modden. 1;hoe heet de poitieagent ik kan hem niet vinden 2. hoe ze je het om in bmp? EDIT: heb de agent al gevonden!! Bewerkt: 27 december 2007 door Fbi-Crew Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 27 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Het is gelukt maar je ziet de politie teken enzo niet goed op vice city ik heb de fbi ook gedaan en die lukt wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.