bus Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2007 Ik heb 'making toni ' gedaan mannetjes oafgezet in zwarte sentinel maar die rumpo's staan niet op de aangegeven plekken ' Help me please mvg jesse Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bus Geplaatst: 27 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 Sorry voor dubbelpost Heb hem gevonden Ps : wat zijn der rewards voor bike salesman? mvg bus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 Je zal het ook gewoon in je eerste post kunnen zetten. Bewerk--> Snel bewerken--> klaar! Ontopic: bij Bike Salesman zul je alleen maar geld krijgen... Maar het blijft wel leuk. Cya Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 Dat niet alleen, na level 3 word de Kuruma vervangen door een Sentinel. En na level 5 word de Sentinel vervangen door een Hellenbach GT, en ten slot krijg je na level 6 een Asset bij de Carshowroom die kan op lopen tot $ 4000 per dag. Dus ga daar regelmatig je geld ophalen, succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 Juist. dat is bij car salesman. Maar "De bus" vroeg om Bike salesman. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 Oh dat had ik niet gezien op WikiGTA, bij Bike Salesman krijg je waarschijnlijk ook een Asset wat oploopt tot een bepaald bedrag per 24 uur. Dan zou ik dat bedrag elke dag op halen, dan loop je binnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bus Geplaatst: 27 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 Oh dat had ik niet gezien op WikiGTA, bij Bike Salesman krijg je waarschijnlijk ook een Asset wat oploopt tot een bepaald bedrag per 24 uur. Dan zou ik dat bedrag elke dag op halen, dan loop je binnen. Maar waar vind je de.. 1: yardie lobo , 2: hoods rump xl 3: cartel cruiser Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 (bewerkt) Oh dat had ik niet gezien op WikiGTA, bij Bike Salesman krijg je waarschijnlijk ook een Asset wat oploopt tot een bepaald bedrag per 24 uur. Dan zou ik dat bedrag elke dag op halen, dan loop je binnen. Maar waar vind je de.. 1: yardie lobo , 2: hoods rump xl 3: cartel cruiser Aangezien dit alle 3 gangcars zijn moet je eens gaan rondrijden in het gebied van de desbtreffende auto. Dus als je de Cartel Cruiser wilt moet je in het ganggebied van de Cartel gaan kijken en ook zo met de andere gang cars. Bewerkt: 27 december 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bus Geplaatst: 27 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 Oh dat had ik niet gezien op WikiGTA, bij Bike Salesman krijg je waarschijnlijk ook een Asset wat oploopt tot een bepaald bedrag per 24 uur. Dan zou ik dat bedrag elke dag op halen, dan loop je binnen. Maar waar vind je de.. 1: yardie lobo , 2: hoods rump xl 3: cartel cruiser Aangezien dit alle 3 gangcars zijn moet je eens gaan rondrijden in het gebied van de desbtreffende auto. Dus als je de Cartel Cruiser wilt moet je in het ganggebied van de Cartel gaan kijken en ook zo met de andere gang cars. ' waar zijn die gang gebieden portland of staunton??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 De Yardie Lobo kun je vinden op Staunton Island, en de andere 2 gangcars die je zegt kun je vinden op Shore Side Vale. Allebei vlakbij je Savehouse. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bus Geplaatst: 27 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 De Yardie Lobo kun je vinden op Staunton Island, en de andere 2 gangcars die je zegt kun je vinden op Shore Side Vale. Allebei vlakbij je Savehouse. Al in het begin rijden die lobo's op staunton ben net begonnen op staunton Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 De Yardie Lobo kun je vinden op Staunton Island, en de andere 2 gangcars die je zegt kun je vinden op Shore Side Vale. Allebei vlakbij je Savehouse. Al in het begin rijden die lobo's op staunton ben net begonnen op staunton Dan zou je even met de missies verder moeten gaan zodat je naar Shore Side Vale kunt, daar kun je namelijk die 2 andere gang voertuigen vinden die ASPHALT aangegeven heeft op het kaartje hier boven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bus Geplaatst: 27 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 De Yardie Lobo kun je vinden op Staunton Island, en de andere 2 gangcars die je zegt kun je vinden op Shore Side Vale. Allebei vlakbij je Savehouse. Al in het begin rijden die lobo's op staunton ben net begonnen op staunton Dan zou je even met de missies verder moeten gaan zodat je naar Shore Side Vale kunt, daar kun je namelijk die 2 andere gang voertuigen vinden die ASPHALT aangegeven heeft op het kaartje hier boven. Ik bedoel . Ik ben net begonnen op eilandje 2 rijden de lobo's er al gelijk of moet je erst missies op staunton doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 Die rijden er dan gelijk, want de voertuigen van bijvoorbeeld de Leone's rijden er ook gelijk als je bij Portland bent. Dus is dit op Staunton Island ook het geval met de Yardie Lobo's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.