bus Geplaatst: 27 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 Die rijden er dan gelijk, want de voertuigen van bijvoorbeeld de Leone's rijden er ook gelijk als je bij Portland bent. Dus is dit op Staunton Island ook het geval met de Yardie Lobo's. waar dan op staunton ???? ( bent u niet in de war met gt3) heb er nog nooit een gezien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 Die rijden er dan gelijk, want de voertuigen van bijvoorbeeld de Leone's rijden er ook gelijk als je bij Portland bent. Dus is dit op Staunton Island ook het geval met de Yardie Lobo's. waar dan op staunton ???? ( bent u niet in de war met gt3) heb er nog nooit een gezien Kijk hier eens. Zo ziet hij er uit, en helaas heeft hij geen vaste vindplaats. Maar uit ervaring weet ik dat hij zo'n beetje overal op Staunton Island rondrijdt, dus rij gewoon even een rondje en dan kom je er wel 1 tegen. Om hem dan te behouden kan je hem het beste even in je garage zetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 De Yardie Lobo rijd gewoon vlakbij je Savehouse in die buurt overal rond, kan niet missen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta-CJ Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 Dat niet alleen, na level 3 word de Kuruma vervangen door een Sentinel. En na level 5 word de Sentinel vervangen door een Hellenbach GT, en ten slot krijg je na level 6 een Asset bij de Carshowroom die kan op lopen tot $ 4000 per dag. Dus ga daar regelmatig je geld ophalen, succes. waar is die car showroom? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 De Carshowroom is hellemaal boven aan in Portland vlakbij de bommengarage van 8-Ball. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 (bewerkt) Check voortaan: GTA: Liberty City Stories > Vindplaatsen > Zijmissie locaties Daar vind je alle zijmissies en dus ook Car Salesman. Bewerkt: 27 december 2007 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta-CJ Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2007 yo thanks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-The-Best Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2008 Juist. dat is bij car salesman. Maar "De bus" vroeg om Bike salesman. bij mij kan ik er geld ophalen en der staat een angel Ps: ik heb gta lcs 100% uitgespeelt (zonder codes) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.