bus Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 (bewerkt) Ik ga je hier leren de follow me tool te gebruiken met sketchup. 1 : je opend sketchup 2 : je maakt een kubus 3 : Je maakt er een randje op. Zoals hieronder. Daarna snij je er een willekeurige vorm uit. Daarna selecteer je deze . tab ( ik heb je vorm hier normaal) inplaats van uitgesneden* Waarna je de muis ( met logo van ''follow me' op het randje plaatst. Hierna sleep je het 'Randje'mee met de lijnen op de top van de kubus . als je een complete cirkel hebt ( terug waar je begon met slepen) Moet het er zo uit zien. Ziehier het eindresultaat ( je kan de rand eindeloos veel vormen geven dus mogelijkheden genoeg. Dit is het einde van m'n eerste [TUT] ik hoop dat jullie er wat aan hebben . VEEL PLEZIER MET SKETCHUP! Mvg , jesse Bewerkt: 27 december 2007 door bus Reageren
bus Geplaatst: 27 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2007 O ik zie dat deze al gemaakt is door puma Miss kan deze blijven omdat bij deze plaatjes staan?? of in de master tut list Enige reacties??? Mvg jesse Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.