Nickonly Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Ik heb me door iemand laten vertellen dat er een servicepack 3 aan zou komen voor Windows XP. Kan iemand hier iets meer over vertellen? Zoals òf dit überhaupt waar is, en wat er danwelniet in zou zitten, en waneer 'ie dan zou komen? Als 'ie zou komen, dan zou dat overigens wel erg fijn zijn. Want m'n huidige computertje is ook niet meer alles, en wel aan een updatetje toe (Ik stap nog niet over op Vista omdat dat mij nog teveel foutjes bevat, laten ze daar maar eerst een service pack voor uitkomen). Dus, iemand hier wat info over? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Inderdaad is Service Pack 3 voor XP onderweg. Ze gaan het bij de automatische downloads mee sturen, begin volgend jaar.. Op dit moment is een beta versie van het pack verkrijgbaar, maar die heeft nog niet echt veel meerwaarde voor je pc. Gewoon even rustig afwachten, het pack biedt zich vanzelf aan bij de maandelijkse update ronde. Overigens plannen ze tegelijkertijd ook het eerste Service Pack voor Vista. Ook die komt begin volgend jaar, samen met de update ronde... Reageren
Nickonly Geplaatst: 30 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Inderdaad is Service Pack 3 voor XP onderweg. Ze gaan het bij de automatische downloads mee sturen, begin volgend jaar..Op dit moment is een beta versie van het pack verkrijgbaar, maar die heeft nog niet echt veel meerwaarde voor je pc. Gewoon even rustig afwachten, het pack biedt zich vanzelf aan bij de maandelijkse update ronde. Overigens plannen ze tegelijkertijd ook het eerste Service Pack voor Vista. Ook die komt begin volgend jaar, samen met de update ronde... Aha, ok. Maar begin volgend jaar. Moet ik dan denken aan 1 januari of aan 30 april (eind 1e kwartaal v/h jaar)? Reageren
SummerBase Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Gewoon het eerste kwartaal... Wanneer het precies komt hebben ze tot dusver niet verteld, want bij software ontwikkeling weet je nooit of er vertraging optreedt. (Ik zelf wacht in ieder geval op de Vista Service Pack ). Reageren
Follow Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 (Ik zelf wacht in ieder geval op de Vista Service Pack ). Heb ik goed nieuws, die is al in RC te downloaden. Verder weet ik niet of XP al een RC heeft, maar een beta geloof ik zowieso. Zoek anders even op google.nl naar windows xp SP3 En voor vista op google.nl naar windows vista SP1 Reageren
Galiorix Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Ik heb nog lekker een beetje het intrenet zitten doorzoeken en ik kwam met opvallende results. 'XP SP3' zal ongeveer zo'n 10 procent sneller zijn als het zelfde systeem met 'XP SP2'. 'XP SP3' zal maarliefst 2 keer zo snel zijn als 'Vista SP1'. Bovendien zal 'SP3' weer wat beveiligingsfuncties toevoegen aan SP en ook echt iets doorvoeren in de OS, terwijl SP1 voor Vista gewoon een grote verzameling is van recente patches en hotfixes. 'SP3' zal waarschijnlijk ook echt een must voor de XP gebruiker worden, SP1 nou niet bepaald. Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.