WALLAH Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Ok dit is et probleem , ik start me carspawner op en me game dan doe ik inject trainer en launch trainer maar als ik dan weer terug ga naar gta san andreas krijg ik zwart beeld en geeft ie error.. kan iemand me helpen? alvast bedankt Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Het kan zijn dat versie 1 van GTA San Andreas nodig is voor de Carspawner, want met versie 1 van GTA San Andreas heb ik dit probleem nooit. Hier kun je GTA San Andreas downgraden naar versie 1, succes. Reageren
WALLAH Geplaatst: 27 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Het kan zijn dat versie 1 van GTA San Andreas nodig is voor de Carspawner, want met versie 1 van GTA San Andreas heb ik dit probleem nooit. Hier kun je GTA San Andreas downgraden naar versie 1, succes. vergete te zegge ik heb V1 Reageren
WackoX Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Dat komt omdat je mischien een verkeerd id invoert? 400 tot 600 proberen. Reageren
WALLAH Geplaatst: 27 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Dat komt omdat je mischien een verkeerd id invoert? 400 tot 600 proberen. ja maar de namen staan erbij is betere versie van carspawner dat logotje is een vliegtuigje Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Die met het vliegtuigje als logo (Naam van de maker weet ik even niet meer) zou goed moeten werken. Probeer anders om GTA San Andreas opnieuw te installeren, en de carspawner ook opnieuw te installeren. Ook moet je niet proberen een trein of tram te spawnen, dan zal het spel vastlopen. Ook verkeerd geïnstalleerde mods kunnen problemen veroorzaken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.