dupree Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 ik heb net dat spel gekocht maar ik snap niet wat je moet doen. je moet een huis binnen gaan en dan . kan iemand me helpen. oja ik heb het op pc Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Dat ligt eraan welke Call of Duty je bedoelt, 1, 2, 3, of 4. Je moet altijd in die huisjes iedereen dood schieten, verder hoef je meestal niks in die huisjes te doen. Reageren
philip14 Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Van dat spel heb ik nog nooit gehoord. Maar je moet gewoon iedereen afschieten, zoals DenkaanHenk al zei Reageren
dupree Geplaatst: 27 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2007 euh?het is geen oorlogspel dat julie bedoelen. kijk naar de naam of kun je niet lezen. het is een horrorspel Reageren
Froodooo Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 euh?het is geen oorlogspel dat julie bedoelen.kijk naar de naam of kun je niet lezen. het is een horrorspel Het is inderdaad geen Call of Duty, maar kun je dan iets duidelijker zijn over de missie die je moet doen en in welk huis je naar binnen moet gaan? Reageren
dupree Geplaatst: 27 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2007 (bewerkt) euh?het is geen oorlogspel dat julie bedoelen.kijk naar de naam of kun je niet lezen. het is een horrorspel Het is inderdaad geen Call of Duty, maar kun je dan iets duidelijker zijn over de missie die je moet doen en in welk huis je naar binnen moet gaan? dat is eigelijk juist het probleem ik snap niet wat je daar moet doen. over dat huis;je kunt allen daar binnen en je moet met een bende praten maar voor de rest weet ik niets. dit is een plaatje van het spel. Bewerkt: 27 december 2007 door dupree Reageren
Velaro Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Kan je even zeggen aan welke chapter je van de game zit. Anders kan ik je niet helpen want je kan overal in het spel zitten. Reageren
dupree Geplaatst: 30 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2007 ik zit in het heel begin van het spel Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 In het begin van alle Call of Duty's heb je een training, haal de training door alle bordjes kapot te schieten en door granaten door de aangegeven plekken te gooien. Dan zou het moeten lukken, succes. Reageren
Velaro Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 (bewerkt) In het begin van alle Call of Duty's heb je een training, haal de training door alle bordjes kapot te schieten en door granaten door de aangegeven plekken te gooien. Dan zou het moeten lukken, succes. Man, ik kan er echt niet meer tegen hé met je foute informatie overal. 'Cthulhu' is 'Duty' ofzo? Je doet niet eens moeite om te kijken naar de topictitel en de berichten. Het is alleen 'hup vlug een berichtje erbij zal wel helpen'. Ontopic: Ik heb eens gekeken voor een walkthrough en heb dit gevonden: Chapter 0 - Prologue to a Yithian Brain Raping-------------------------------------------------------------------------------- Enter house and explore the first few rooms. You can take the Pnakotica near the beginning. Meet cultists on 2F and grab key 1. Open door to 1F dorms for key 2. Go open door to 1F library and open floor trap door. Go through morgue and activate machine. Grab green crystal and put it in time gate. Activate time gate. Damn, that was fast. Ik probeer het te vertalen. Ga binnen in het huis en onderzoek de eerste paar kamers. Je kan de Onakotica nemen dichtbij het begin. Ontmoet de cultists (de bende die je bedoelt?) op 2F en neem sleutel 1. Open de deur naar de 1F dorms voor sleutel 2. Maak de deur naar de 1F bibliotheek en open de valdeur. Ga door het lijkenhuis en activeer de machine. Grijp het groene crystal en steek het in de tijdspoort. Activeer de tijdspoor. Vervloekt, dat was snel. Sommige dingen kon ik niet vertalen, die staan schuingedrukt. Je zegt dat je net in het begin zit, dus aan de eerste chapter? Dat is chapter 0. Je zegt het maar of het dit is, en of het dan gelukt is. Veel succes! Bewerkt: 30 december 2007 door Velaro Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.