WALLAH Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 ok dit is et probleem , ik start me img tool op dan me player.img en dan wil ik de player_face.TXD enzo replacen maar dan zegt ie file acces denied kan iemand me helpen alvast bedankt.... Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 (bewerkt) ok dit is et probleem , ik start me img tool op dan me player.img en dan wil ik de player_face.TXD enzo replacen maar dan zegt ie file acces denied kan iemand me helpen alvast bedankt.... Heb je 'alleen lezen' uitgevinkt? Je doet dat door met de rechtermuisknop op de San Andreas map te klikken en dan op egienschappen. Klik dan ''alleen lezen'' aan totdat het vakje leeg is. Klik op ok en dan vraagt ie of je het alleen voor deze map of ook de submappen wilt uitvoeren. Kies dan de submappen. Bewerkt: 27 december 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
WALLAH Geplaatst: 27 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2007 ok dit is et probleem , ik start me img tool op dan me player.img en dan wil ik de player_face.TXD enzo replacen maar dan zegt ie file acces denied kan iemand me helpen alvast bedankt.... Heb je 'alleen lezen' uitgevinkt? Je doet dat door met de rechtermuisknop op de San Andreas map te klikken en dan op egienschappen. Klik dan ''alleen lezen'' aan totdat het vakje leeg is. Klik op ok en dan vraagt ie of je het alleen voor deze map of ook de submappen wilt uitvoeren. Kies dan de submappen. THX het werkt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.