Gelther Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Hoe moet je naar een eiland komen, ik ben nu bezig met hidden packages te zoeken maar kom niet op die eilanden... Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 boot vliegtuig? of zitten die niet in LCS Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Met de boot natuurlijk, anders zult het helaas niet gaan. Helikopters en vliegtuigen zitten niet in GTA Liberty City Stories dus dat zal niet gaan. Reageren
Gelther Geplaatst: 27 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2007 ik heb nog geen boot gezien... Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Je kan pas in boten als je op het tweede eiland bent, dat heeft Rockstar gedaan om de spelers niet naar het tweede eiland te kunnen laten gaan als ze nog met het eerste eiland bezig zijn. Reageren
Gelther Geplaatst: 27 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2007 dat kan ik net een half uurtje ofzo:P maar waar zijn die boten dan bij land 2? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 In het oosten van het tweede eiland aan de steigers staan boten waar je in kunt varen. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 (bewerkt) ik heb nog geen boot gezien... Pas nadien je toegang hebt tot Staunton Island, het tweede eiland, kun je bij enkele boten komen. Ze liggen bij de stijgers midden rechts van Staunton Island. Kaartje: @ DenkaanHenk: Er zitten helikopters én een vliegtuigje in. Dat je er niet zo gemakkelijk een kan krijgen betekent niet dat ze er niet zijn. Een helikopter is zelfs te krijgen zonder cheats. Edit: Zu spät.. Bewerkt: 27 december 2007 door ASPHALT Reageren
Gelther Geplaatst: 27 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2007 als je op youtube kijkt zie je allemaal mense die met cheat een heli krijge Reageren
dupree Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 alle twee op een boot Reageren
bus Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Auto''s rijden over water cheat Reageren
claud Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Met de boot natuurlijk, anders zult het helaas niet gaan. Helikopters en vliegtuigen zitten niet in GTA Liberty City Stories dus dat zal niet gaan. in tegendeel zitten ze er wel in henk. je zult hem bij false idols motten jatten Reageren
claud Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 als je op youtube kijkt zie je allemaal mense die met cheat een heli krijge mag ik eventjes de coördinaten dan weet ik het tenminste, ik kan zien of ze hebben gemod. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Coördinaten? Modden? Dit doe je gewoon met een cheatdevice, want modden op de psp is haast onmogelijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.