Fiegel5 Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 (bewerkt) Type: sig Stijl: zwart wit Grootte: optimaal Afbeelding: een afbeelding van een zelfgemaakt figuurtje dat mij voor moet stellen en dan wat mensen eromheen die staan te staan met wat drinken ofzo,.. Tekst: een groepje mensen staan te feesten (een beetje) en dan in mijn figuurtje: Hey wie is daar aan het fiegelen? Rand: mag je zelf weten Kleuren: zwart wit Render (optioneel): mag je zelf weten Extra (optioneel): Ik wil zoiets als lantyz heeft . neem daar een voorbeeld aan Bewerkt: 6 januari 2008 door RonaldVC
2fast{0} Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Ik zal wel wat proberen, je krijgt hem dan na oud & nieuw.
Fiegel5 Geplaatst: 1 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Ik zal wel wat proberen, je krijgt hem dan na oud & nieuw. Dat is goed had al bijna geen hoop meer .
2fast{0} Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Na lang wachten heb ik hem toch even gemaakt, Veel plezier er mee. mvg,2fast{0}
Fiegel5 Geplaatst: 6 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Naja het heeft een lang MSN gesprek gekost, maar ik ben tevreden .
Recommended Posts