Kaneda1 Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 ik heb laatst Project Oblivion voor San Andreas geinstalleerd, maar hij blijkt ongeloofelijk traag te worden daardoor... maar als ik in een auto zit en me camera op de grond richt gaat ie ongeloofelijk SNEL... kan iemand mij hiermee helpen of desnoods mij de backups van: de hele map ''maps'' de hele map ''grass'' default.ide gta.dat object.dat plants.dat procojb.dat surfinfo.dat maar ik heb nog een probleem bij het unistalleren van San Andreas, als ik dat wil doen krijg ik: Reageren
Froodooo Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Ik heb alle bestanden in ieder geval even voor je ge-upload, deze kun je dus downloaden: klik hier Die foutmelding is lastig, je zou kunnen proberen om de computer eens een keertje opnieuw op te starten, en kijken of het dan werkt. Wat ik daarnaast wel eens doe als een de-installatie niet werkt, dan verwijder ik handmatig alle bestanden, en als je dan via Configuratiescherm -> Software wilt de-installeren, dan wordt de melding gegeven dat er geen bestanden meer kunnen worden gevonden, en of je het bestand uit de lijst wilt verwijderen. Natuurlijk niet echt de goede manier, maar soms werkt het wel... Reageren
Kaneda1 Geplaatst: 27 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2007 bedankt voor de backups, maar dat met die unistall werkt niet, meerdere keren geprobeert... nog prettige kerstdagen en gelukkig nieuwjaar Reageren
GTA_XP Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 bedankt voor de backups, maar dat met die unistall werkt niet, meerdere keren geprobeert...nog prettige kerstdagen en gelukkig nieuwjaar Welke videokaart heb je? Voor de Projec Oblivion heb je minimaal een nVidia 7600 GT nodig. Omdat die planten en bomen té high poly is, loopt je SA erg traag. En die uninstalling, flikker de hele SA map in de prullenbak en verwijder hem daar. Reageren
Kaneda1 Geplaatst: 28 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2007 bedankt voor de backups, maar dat met die unistall werkt niet, meerdere keren geprobeert...nog prettige kerstdagen en gelukkig nieuwjaar Welke videokaart heb je? Voor de Projec Oblivion heb je minimaal een nVidia 7600 GT nodig. Omdat die planten en bomen té high poly is, loopt je SA erg traag. En die uninstalling, flikker de hele SA map in de prullenbak en verwijder hem daar. dat heb ik net gemerkt.. mijn videokaart kan die planten etc niet meer aan ik heb GeForce 6800 maar dat wat je zei over unistalling, dat ik em in de prullebak moet flikkeren, werkt niet Reageren
Kaneda1 Geplaatst: 29 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2007 srry voor dubblepost ik heb het probleem gefixt hoe? systeemherstel het lag zo voor de hand Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.