GTA Haas Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 ik zat net ongeveer 10 minuten te spellen en opeens wil ik afslaan met mijn auto bij de grove street en opeens blijft ie hangen dat vind ik zo raar mijn CD is een klein beetje bekrast moet ik een nieuwe CD hebben Van Gta San Andreas hebben laat het me dan effe weeten alvast BDANKT Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Onzin, als er krasjes op je CD-rom zitten moet je GTA San Andreas spel het gewoon doen. Mischien kun je je GTA San Andreas CD-rom schoonmaken met een zachte doek zonder haren, want als er wat vingertjes op zitten kan dat helpen. Dat had ik namelijk ook eens een keer gehad, succes in ieder geval. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 27 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2007 ja heb ik gedaan opnieuw gespeelt en nu doet het nog niet ik weet ook niet meer wat ik moet doen Reageren
GTA_XP Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 ja heb ik gedaan opnieuw gespeelt en nu doet het nog niet ik weet ook niet meer wat ik moet doen Heb je nog mods geinstalled? SA kan namelijk niet zomaar crashen als je omslaat. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Instaleer je GTA San Andreas anders opnieuw, dan zou het moeten werken. Want een schone instalatie kan wel eens helpen bij dit soort problemen. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 27 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Dank Je Wel DENKAANHENK nu doet ie het Perfect Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.