S-te-Fan Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Hallo allemaal, ik zou graag nieuwe explosies in GTA SA willen hebben. Ik heb een gewone bitmap en een alpha map. Maar waar moet ik de bitmap en waar moet ik de alpha map plaatsen? BVD dank. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Hallo allemaal, ik zou graag nieuwe explosies in GTA SA willen hebben. Ik heb een gewone bitmap en een alpha map. Maar waar moet ik de bitmap en waar moet ik de alpha map plaatsen?BVD dank. Dat kun je zetten in effectsPC.txd Dat kun je vinden in ****GTA San Andreas/models. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 27 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2007 (bewerkt) Dat weet ik, maar moet je daar ook de alpha inzetten? hoe dan . Als ik in SA bv een granaat gooi, dan crasht het spel :S. Edit:, ik heb de alpha al, maar nog crasht SA. Kan dat komen omdat de afbeelding 256x256 is? Bewerkt: 27 december 2007 door stefaneke Reageren
GTA_XP Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Iets is alpha kun je door dit te doen: En daarna dit: De alpha moet een .bmp zijn. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 27 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2007 (bewerkt) WTF, al mijn textures zijn kleiner dan die van jouw :S. En het werkt nog steeds niet . Maar nog bedankt voor je hulp . Bewerkt: 27 december 2007 door stefaneke Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Fan ? Zou iemand me in gods naam kunnen vertellen waar ik men signature kan plaatsen ik vind het namelijk iets terug in de nieuwe skin :s Nou Stefan Aangezien ik redelijk wat ervaring heb met explosie shit etc.. kan ik je helpen. De grootte van je foto maakt niks uit. Ik doe het zo. Ik pak , zoek een foto van de gewenste explosie, bewerk hem in photoshop naar het gewenste kleur of weet ik veel wat en daarna sla ik hem op als een bitmap, dus een bmp'tje . Hierna open ik TXD Workshop waarna ik de file effextPC.txd open en naar de texture fireball6 zoek. Dan klik je erop en zie je de gewone image, dan klik je op import en imoort je jouw bmp of tga. Dan zul je zien dat je foto veranderd is. Nu hetgeen wat ik doe, sommigen doen dit anders. Ik open men bitmap opnieuw in photoshop en zet hem om in grijswaarde. Dan sla je de foto weer op en klik je op alpha in TXD Workshop en importeer je de foto in grijswaarde. Dan sla je je bestandje op en test je hem ingame. =D wat een lange tekst. Als het hierna nog niet werkt voeg me toe op msn en ik doe het eens voor jou. Men msn is te vinden in men profiel. Tom Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 27 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2007 (bewerkt) hij blijft maar niet werken . Ik had je al op msn . Bewerkt: 27 december 2007 door stefaneke Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Voeg me dan eens toe op msn Tom Reageren
WALLAH Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Google funny explosion dan download je die en dan zie je de effectsPC.txd en die pleur je dan in je folder ik weet niet precies welke folder Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.