Master-mind Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 das lelijk die terrein overnemen elke keer als ik weer terug naar los santos wil moet ik weer elke keer saven zodat de boel toch van mij blijft want heb geen zin om de boel neer te schieten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 15 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 das lelijk die terrein overnemenelke keer als ik weer terug naar los santos wil moet ik weer elke keer saven zodat de boel toch van mij blijft want heb geen zin om de boel neer te schieten als ze je terrein willen overnemen komen ze met die harde wapens die verzamel ik altijd voor ammo ik krijg die waarschuwing toch vaak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 dus je gaat er helemaal heen dus ook als je in las venturas bent ik heb ook een deel overgenomen als je over de gant brug gaat vanaf san fierro heb je zown water lessen dat deel kon ik ook overnemen maar niemand van grove street loopt daar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tomas Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Als je een missie start (pimping toen ik het ontdekte) gaat dat gewoon weg en behou je je gebied. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 16 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Als je een missie start (pimping toen ik het ontdekte) gaat dat gewoon weg en behou je je gebied. ja en als je een huis koopt gaat het ook weg er zijn nog veel meer manieren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 maar het is en blijft irritant Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Je moet gewoon alle gang terretory in handen hebben, dan heb je er ook geen last meer van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 daar heb ik dus geen zin in om alles in te nemen dat word op het laatst irritant de eerste keer was het wel mooi..maar als je weer terug in los santos bent komt het weer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 16 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 daar heb ik dus geen zin in om alles in te nemendat word op het laatst irritant de eerste keer was het wel mooi..maar als je weer terug in los santos bent komt het weer dat territory overnemen is wel een groot onderdeel in het spel voor die laatste missie moet je ook heel veel terriotoriums overnemen om hem te spelen maar gelukkig heb je dat niet nodig bij 100 procent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
laurenss Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 ma as ge gwn de ele tijd de andere gangs laat vechten blijft het dan ni van u?? ze moeten toch eerst cj neerknallen voordat ze het gbied krijgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 nee hoor, als ze je gangleden gaan vermoorden, wordt het van de ballas of de vagos en daar hoef jij niet dood voor te gaan, jij kan het voorkomen dat je terretory niet wordt afgepakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 ja ik reed in sf kreeg ik dat bericht your houd is under attack best irri maar ik ga morgen proberen alle's te veroveren dan hoef ik niet te hele tijd 10 gasten een kogel te keven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 ik save hem altijd of ik doe ff eeeen r3 missie ann en dan weer uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jorran Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 Gaan die gekleurde gebieeden ook weer een keer weg? Ook als je alle missie's hebt gehaald? Ik word gek van dat: :angry: our houd is onder attack!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 17 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 Gaan die gekleurde gebieeden ook weer een keer weg? Ook als je alle missie's hebt gehaald? Ik word gek van dat: :angry: our houd is onder attack!! neeej spijtig genoeg dat gaat nooit meer weg als je het einde hebt gehaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.