Jump to content

Grote problemen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey, ik heb grote problemen met sketch.up:

Probleem 1

Is er een tool om auto's in sketch.up te maken? Zo ja, heeft iemand er ook een link van?

Probleem 2

Kun je bleu-prints in sketch.up plaatsen? (kijk screen)

In sketch.up heb je bij een vierkant een wit en een blauw vlak en als je dat vierkant overplaatst naar GTA VC dan is het blauwe vlak onzichtbaar (heb ik gehoord). Helaas lukt het mij niet om beide kanten wit te krijgen. Als ik de ene kant wit maak, dan wordt de andere blauw, heeft iemand hier een oplossing voor? (kijk screen voor duidelijkheid van dit probleem).

Ik hoop dat iemand een oplossing heeft voor 1 van deze problemen,

Alvast bedankt,

BB

Geplaatst:

Probleem 1: SketchUp ís een tool om (bijvoorbeeld) auto's mee te maken. Het is een 3D programma.

Hóe je dat moet doen kun je hier vinden onder het kopje Moddelling tutorials > Sketchup.

Probleem 2: Je hebt nou 3 topics open over die blue-prints. In welke wil je antwoord hebben? :bonk:

(blue, niet bleu ;) )

Geplaatst:
Probleem 1: SketchUp ís een tool om (bijvoorbeeld) auto's mee te maken. Het is een 3D programma.

Hóe je dat moet doen kun je hier vinden onder het kopje Moddelling tutorials > Sketchup.

Probleem 2: Je hebt nou 3 topics open over die blue-prints. In welke wil je antwoord hebben? :bonk:

(blue, niet bleu ;) )

deze lijkt me wel zo handig

Geplaatst:

(blue, niet bleu ;) )

topic 1: gaat over waar je blue prints kan krijgen

topic 2: nooit een antwoord

topic 3: hervatting van topic 2 + andere problemen

Geplaatst:

Er is een tut op dit forum waar uitlegd wordt hoe je basisdingen kunt leren

hoe je een auto kunt maken.

Een heel simpel programma Zmodeler.

Auto's modelen - Basis >>KLIK<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...