GTA Haas Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 (bewerkt) He jongens. Weet iemand waar ik de GTA SA Camera Hack kan downloaden? En hoe ik hem gebruik? Albast bedankt want het lijkt me vet! Om met San Andreas met CamHack te kunnen spelen. Bewerkt: 30 december 2008 door GTA Haas Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 He jongens weet iemand waar ik de Gta SA Camera Hack kan downloaden en hoe ik het gebruik Alvast Bdanktwant het lijkt me heel VET om met de gta san andreas camera hack te kunnen spelen. De camhack kun je >>hier<< downloaden. Ik maak een lijstje met de controls. Deze staan uiteraard ook in de readme. Numpad * = Enable Numpad / = Disable Numpad 8 = Move Up Numpad 2 = Move Down Numpad 4 = Move Left Numpad 6 = Move Right Numpad + = Move Forward Numpad - = Move Backward Numpad 1 = Toggle Free Look Mode Numpad 3 = Toggle Guages Numpad 0 = Toggle Mouse Modifier Numpad . = Switch Modes Numpad 5 = Reset Position Mouse Y = Pitch Mouse X = Yaw Mouse Z = Roll (Mouse-Wheel) Left Bracket '[' = Increase FOV Right Bracket ']' = Decrease FOV Semicolon ; = Increase Aspect Ratio Apostrophe ' = Decrease Aspect Ratio P = Default FOV and Aspect Ratio X = Save Current View End = Toggle PLayer Visibility Dit zijn de standaard toetsen. Je kan ze naar je eigen keuze veranderen als je wilt. Veel plezier met de Camhack. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 27 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2007 maar als ik klaar ben waar moet ik op drukken? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 maar als ik klaar ben waar moet ik op drukken Om de Camhack uit te doen moet je op ''/'' drukken. Deze toets zit meestal naast de rechtershift. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 27 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2007 maar als ik klaar ben waar moet ik op drukken Om de Camhack uit te doen moet je op ''/'' drukken. Deze toets zit meestal naast de rechtershift. Maar dat bedoel ik niet maar als ik mijn toetsen naar mijn eigen keuze heb gedaan waar moet ik op klikken en of het goed is Reageren
gtaonline Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 (bewerkt) He jongens weet iemand waar ik de Gta SA Camera Hack kan downloaden en hoe ik het gebruik Alvast Bdanktwant het lijkt me heel VET om met de gta san andreas camera hack te kunnen spelen. De camhack kun je >>hier<< downloaden. Ik maak een lijstje met de controls. Deze staan uiteraard ook in de readme. Numpad * = Enable Numpad / = Disable Numpad 8 = Move Up Numpad 2 = Move Down Numpad 4 = Move Left Numpad 6 = Move Right Numpad + = Move Forward Numpad - = Move Backward Numpad 1 = Toggle Free Look Mode Numpad 3 = Toggle Guages Numpad 0 = Toggle Mouse Modifier Numpad . = Switch Modes Numpad 5 = Reset Position Mouse Y = Pitch Mouse X = Yaw Mouse Z = Roll (Mouse-Wheel) Left Bracket '[' = Increase FOV Right Bracket ']' = Decrease FOV Semicolon ; = Increase Aspect Ratio Apostrophe ' = Decrease Aspect Ratio P = Default FOV and Aspect Ratio X = Save Current View End = Toggle PLayer Visibility Dit zijn de standaard toetsen. Je kan ze naar je eigen keuze veranderen als je wilt. Veel plezier met de Camhack. maar hoe zet ik heb er in?? Bewerkt: 13 maart 2008 door gtaonline Reageren
Donwell Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 De CamHack kun je gewoon ergens neerzetten, maakt niet uit waar precies. Als je hem opstart, en je start hierna GTA SA op, kun je gewoon op * drukken om de hack te activeren. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 17 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 (bewerkt) Dankjewel jongens.Ik heb het voor elkaar gekregen! Bewerkt: 29 juni 2008 door GTA Haas Reageren
GTA-The-Best Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Dankjewel Jongens Ik heb het voor elkaar gekregen! Bij mij werkt i niet Althans het ging me om de speedmeter maar ik heb nu speedometer die doet het goed[/font] Reageren
joostinator Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 De CamHack kun je gewoon ergens neerzetten, maakt niet uit waar precies. Als je hem opstart, en je start hierna GTA SA op, kun je gewoon op * drukken om de hack te activeren. als ik heb gedownload heb doet hij het niet weet iemand waar ik hem moet opstarten of plaatsen? Reageren
Donwell Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Zorg dat alle bestanden die meegeleverd zijn zich op dezelfde locatie bevinden, bijvoorbeeld alles in een apart mapje. Daarna kun je de hack gewoon openen door er op te klikken. Reageren
Rj4 Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Hoe doe ik die meer camara's op mijn auto ( meer van die camarea plaatsen ) ? Reageren
Donwell Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Als de Camhack is geactiveerd kun je het standpunt veranderen door op V of Home te drukken, hierdoor wordt de positie veranderd zoals het normaal ook zou gebeuren. Verschil is dat er nu meer mogelijkheden zijn. Ook kun je de positie aanpassen door met de Num-toetsen te bewegen. Dat kan met de cijfers 8, 6, 2 en 4. De pijltjes op de toetsen geven aan welke richting je op gaat. Reageren
69-Dodge-01 Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 ik heb ooko camhack gedownload maar als ik op die application druk kan het bestand niet worden geopend dus heb ik er niet veel aan Reageren
Beagle Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Open je de .exe, of open je de .rar? Voor .rar/.zip heb je WinRar nodig om te openen, dan kan je het programma zelf nog uitpakken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.