Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Open je de .exe, of open je de .rar? Voor .rar/.zip heb je WinRar nodig om te openen, dan kan je het programma zelf nog uitpakken. Is het ook mogelijk om te gebruiken met minder opties? Want ik wil alleen vanuit de bestuurder zelf kijken (view 15 en view 13 of 14 geloofik), en free camera move, dat is het enige wat ik wil. Reageren
Beagle Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 (bewerkt) Als je de andere opties niet wil, gebruik je ze toch gewoon niet. Klaar Bewerkt: 10 augustus 2009 door Beagle Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Als je de andere opties niet wil, gebruik je ze toch gewoon niet. Klaar Ja, maar ik heb die toetsen wel nodig, en ik ga het programma aan iedereen geven om multiplayer te doen, maar ik wil niet dat ze alle functies gebruiken. Daarom. Reageren
Davedavy Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 Bij mij hangt die steeds vast... Reageren
Davedavy Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 kan iemand helpen miss? Reageren
yellowcake Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 als ik de camerahack open (dat doet ie wel), dan blijft hij maar laden en als ik er dan op klik reageert ie niet. hoe kan dit Reageren
dakkiono Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Als ik de Camera Hack opstart dan staat er "SA Camera Hack v1.1 (reageert niet meer)" ik heb GTA SA nog niet opgestart zoals het in de Readme staat ik heb ook geprobeerd om eerst GTA SA op te starten en dan de CamHack maar dat werkt ook niet. Ik speel V1 van GTA SA op Windows Vista Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.