Jump to content

Geen cutescenes in GTA IV?


GrandTheftMart

Cutescenes in GTA?  

74 leden hebben gestemd

  1. 1. Cutescenes in GTA?

    • Ja
      61
    • Nee
      11


Recommended Posts

Ik speelde net het spel Half Life 2, en in dat spel komen helemaal geen cutescenes. Bij alles wat er tegen je gezegd/gedaan wordt kan je gewoon rond blijven lopen. Dat maakt het spel veel echter, het lijkt net alsof je zelf ook deel bent van de gebeurtenisse.

Wat zouden jullie er van vinden als dit ook gebruikt werd in GTA IV?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GrandTheftMart

    4

  • DenkaanHenk

    2

  • Capodaano

    2

  • danielb

    2

Tuurlijk moeten er wel cutscenes komen in IV. een prima manier om het verhaal een beetje te volgen toch? Bij HL heb je dacht ik niet echte missies ofzo die allemaal een eigen introductie vereisen.

Halfe Life is meer een continue missie, en er wordt dus live (niet in cutescenes) uitgelegd hoe het verhaal zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt er zelf voor kiezen om de cutscenes te kijken of niet, want in GTA kun je de cutscenes door spoelen. Dus lijk het me een beetje onnodig om het hellemaal af te schaffen, waarschijnlijk zullen er cutscenes in GTA IV komen omdat er een verhaal in zit. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt er zelf voor kiezen om de cutscenes te kijken of niet, want in GTA kun je de cutscenes door spoelen. Dus lijk het me een beetje onnodig om het hellemaal af te schaffen, waarschijnlijk zullen er cutscenes in GTA IV komen omdat er een verhaal in zit. ^_^

Je begrijpt mij verkeerd. Het verhaal is er wel, het wordt alleen niet verteld in een cutescéne vorm. Het verhaal wordt dus verteld doordat jij bijvoorbeeld een huis binnen loopt en mensen een gesprek aan knopen met je. Je kan je dus zelf ook rondbewegen in het verhaal :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind dat er wel cutscenes moeten zijn. bij een shooter als halflife vind ik het wel goed. clive barker's jericho doet het ook zo en dat werkt goed. maar dan kan je ondertussen niet lopen, alleen rondkijken. maar GTA staat eigenlijk wel een beetje bekend om de betere cutscenes dus waarom zou je dat eruit halen? en het verhaal van GTA is natuurlijk dieper als HL enzo dus dan is het wel beter dat ze cutscenes gebruiken

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoefde je niet te begrijpen, ik gaf gewoon mijn mening na het stemmen. Er kan inderdaad een verhaal in een spel zitten zonder cutscenes, maar voor GTA IV lijk mij dat ongeschikt. :)

Nee, ok :) Je kwam bij mij over alsof je dacht dat ik heel het verhaal wilde weghalen, maar dat is natuurlijk niet zo :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...