DJRobin Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Ik hoop dat de cutscenes erin blijven het hoort echt bij gta. Reageren
Capodaano Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Wat bij HalfLife 2 dus kan, kan op Assasins Creed ook. Ik vind het echter niet een nuttige toevoeging. Het maakt de game niet stommer of leuker Reageren
thug Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 tuurlijk da moeten er cutscenes komen anders is het net of je daar voor niets wat rondloopt en missies moet doen die cuscenes zijn handig om het verhaal een beetje te volgen anders is het voor de beginnende gta gamertjes een beetje ingewikkeld. Reageren
danielb Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Wat bij HalfLife 2 dus kan, kan op Assasins Creed ook.Ik vind het echter niet een nuttige toevoeging. Het maakt de game niet stommer of leuker bij assassin's creed kan dat omdat de mensen meestal niet direct tegen Altaïr praten. bij halflife 2 is dat ook meestal zo dacht ik. maar bij GTA is het meestal wel tegen de hoofdpersoon bedoeld dus dan zijn cutscenes gewoon beter. en in AC heb je ook wel een paar normale cutscenes al zijn ze erg klein Reageren
PowerPats Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Nee zou het best wel balen vinden als er geen cutscenes meer zijn. in het spel mercenaries playground of destruction kan je ook rondlopen bij een cutscene en dat ziet er egt heel gaar uit je ziet de persoon dan tegen jou praten maar dan kan je gewoon weglopen maar hij kijkt de hele tijd dezelfde kant op dus dan kon je net zo goed achter hem staan en dan leek het op een buikspreekvoorstelling dus de cutscenes moeten blijven Reageren
Capodaano Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Wat bij HalfLife 2 dus kan, kan op Assasins Creed ook.Ik vind het echter niet een nuttige toevoeging. Het maakt de game niet stommer of leuker bij assassin's creed kan dat omdat de mensen meestal niet direct tegen Altaïr praten. bij halflife 2 is dat ook meestal zo dacht ik. maar bij GTA is het meestal wel tegen de hoofdpersoon bedoeld dus dan zijn cutscenes gewoon beter. en in AC heb je ook wel een paar normale cutscenes al zijn ze erg klein Nee hoor ze kijken je regelmatig aan als ze tegen je spreken. Dan kan je gewoon heen en weer lopen, maar wel binnen een bepaalde ruimte. Reageren
Harrison Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Natuurlijk wel cutscenes! Dat maakt het echt! Reageren
Gijsso Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 GTA zou GTA niet zijn zonder cutscenes. Hoe zou je anders missies moeten krijgen? Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Ik hoop dat gta IV cutscenes heeft. Reageren
TomHagen Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 In Cutscénes kan de hoofdpersoon doen wat je zelf niet wil/kan doen. Zoals koken, slapen, tv kijken, een gesprek voeren, enz.. Bij Half Life is de hoofdpersoon geen burger in huis he. Daarbij komt, dat het in een cutscéne beter kan worden weergegeven, ipv door de ogen van de hoofdpersoon of third-person. Reageren
Joriz Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Aangezien diverse mensen bij Rockstar Games connecties hebben met de filmwereld en aangezien de cutscenes uit de voorgaande GTA's ook echt kunnen worden gezien als goede filmfragmenten lijkt me dat de cutscénes gewoon weer terug komen. Natuurlijk is het mogelijk om allemaal interactieve elementen er in te stoppen, maar dan maak je meer een RPG van GTA wat me ook weer niet helemaal de bedoeling lijkt. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 (bewerkt) Zonder cutscene is het geen echte gta meer..Dus het antwoord is: Nee, ze zijn meestal ook alltijd wel spannend. Euhh als je wel cutscenes wil moet je juist Ja voten en geen Nee. Bewerkt: 23 januari 2008 door Gta-killer Reageren
Big Playahh Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 ze horen bij het hele gta concept en dat moeten ze niet verneuken! dus ja Reageren
studio dewolf Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Ik hoop ook dat er zit cutscene in GTA IV die kan overslaan en heeft ONDERTITELING want bij Assassins Creed heeft geen ondertiteling Reageren
L-Yah Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Aangezien GTA third person is, moeten er wel "cutscenes" in komen. Tussen stukjes waarbij je vrij kan rondlopen komen alleen tot zijn recht in first person. Met third person is de afstand gewoon te groot om in de gebeurtenis te komen, en cutscenes geven een veel mooiere weergave van een gebeurtenis. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.