Jump to content

Geen cutescenes in GTA IV?


GrandTheftMart

Cutescenes in GTA?  

74 leden hebben gestemd

  1. 1. Cutescenes in GTA?

    • Ja
      61
    • Nee
      11


Recommended Posts

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GrandTheftMart

    4

  • DenkaanHenk

    2

  • Capodaano

    2

  • danielb

    2

tuurlijk da moeten er cutscenes komen anders is het net of je daar voor niets wat rondloopt en missies moet doen

die cuscenes zijn handig om het verhaal een beetje te volgen anders is het voor de beginnende gta gamertjes

een beetje ingewikkeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat bij HalfLife 2 dus kan, kan op Assasins Creed ook.

Ik vind het echter niet een nuttige toevoeging. Het maakt de game niet stommer of leuker

bij assassin's creed kan dat omdat de mensen meestal niet direct tegen Altaïr praten. bij halflife 2 is dat ook meestal zo dacht ik. maar bij GTA is het meestal wel tegen de hoofdpersoon bedoeld dus dan zijn cutscenes gewoon beter. en in AC heb je ook wel een paar normale cutscenes al zijn ze erg klein

Link to comment
Delen op andere websites

Nee zou het best wel balen vinden als er geen cutscenes meer zijn.

in het spel mercenaries playground of destruction kan je ook rondlopen bij een cutscene en dat ziet er egt heel gaar uit

je ziet de persoon dan tegen jou praten maar dan kan je gewoon weglopen maar hij kijkt de hele tijd dezelfde kant op dus dan kon je net zo goed achter hem staan en dan leek het op een buikspreekvoorstelling :duh:

dus de cutscenes moeten blijven

Link to comment
Delen op andere websites

Wat bij HalfLife 2 dus kan, kan op Assasins Creed ook.

Ik vind het echter niet een nuttige toevoeging. Het maakt de game niet stommer of leuker

bij assassin's creed kan dat omdat de mensen meestal niet direct tegen Altaïr praten. bij halflife 2 is dat ook meestal zo dacht ik. maar bij GTA is het meestal wel tegen de hoofdpersoon bedoeld dus dan zijn cutscenes gewoon beter. en in AC heb je ook wel een paar normale cutscenes al zijn ze erg klein

Nee hoor ze kijken je regelmatig aan als ze tegen je spreken. Dan kan je gewoon heen en weer lopen, maar wel binnen een bepaalde ruimte.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

In Cutscénes kan de hoofdpersoon doen wat je zelf niet wil/kan doen. Zoals koken, slapen, tv kijken, een gesprek voeren, enz.. Bij Half Life is de hoofdpersoon geen burger in huis he.

Daarbij komt, dat het in een cutscéne beter kan worden weergegeven, ipv door de ogen van de hoofdpersoon of third-person.

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien diverse mensen bij Rockstar Games connecties hebben met de filmwereld en aangezien de cutscenes uit de voorgaande GTA's ook echt kunnen worden gezien als goede filmfragmenten lijkt me dat de cutscénes gewoon weer terug komen.

Natuurlijk is het mogelijk om allemaal interactieve elementen er in te stoppen, maar dan maak je meer een RPG van GTA wat me ook weer niet helemaal de bedoeling lijkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Zonder cutscene is het geen echte gta meer..

Dus het antwoord is: Nee, ze zijn meestal ook alltijd wel spannend. ^_^

Euhh als je wel cutscenes wil moet je juist Ja voten en geen Nee.

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien GTA third person is, moeten er wel "cutscenes" in komen. Tussen stukjes waarbij je vrij kan rondlopen komen alleen tot zijn recht in first person.

Met third person is de afstand gewoon te groot om in de gebeurtenis te komen, en cutscenes geven een veel mooiere weergave van een gebeurtenis.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...