Jump to content

[WIP|VC] Crime Scene Investigation: Vice City (CSI:VC)

CSI:VC  

16 leden hebben gestemd

1. 1. Moet dit een TC-Mod worden?

• Ja
      8
    • Nee
      5

Recommended Posts

Geplaatst:

Untitled-2.jpg

Dit is de CSI:VC mod! Deze mod is nog volledig WIP. Deze mod zal een paar textures veranderen, zoals op de politiewagen (100%), een paar uithangborden(50%), de SWAT-wagen(0%) en een paar gebouwen(0%). Misschien nog wat anders. Hier een paar screens:

CSIVC%20002.jpg

CSIVC%20004.jpg

CSIVC%20005.jpg

CSIVC%20006.jpg

Made by David22.

Geplaatst: (bewerkt)

Ziet er wel leuk uit, alleen hebben de textures een nogal lage resolutie, en lijken de auto's veel "korter" :puh:.

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst:
Ziet er wel leuk uit, alleen hebben de textures een nogal lage resolutie, en lijken de auto's veel "korter" :puh:.

Dat de textures een lage resolutie hebben zal ik nog proberen te veranderen. Dat de auto's korter lijken klopt, dit komt omdat ik werk op een breedbeeld-laptop en op de een of andere manier slaat Fraps ze niet in breedbeeld op :S

Geplaatst:

Die texturen resolutie moet je inderdaad nog even naar kijken, dan zal het er gelijk al beter uitzien. Voor de rest KUTGW.

Greetz,

Black Force

Geplaatst:

Ik kan met trots alweer wat nieuwe screens tonen:

De CSI:VC Politiewagen met op de achtergrond het CSI Forensic lab:

gta-vc%202007-12-28%2011-02-20-57.jpg

Het vernieuwde CSI* bord van betere kwaliteit:

gta-vc%202007-12-28%2011-18-16-46.jpg

Gr,

David(22)

Geplaatst:

Leuk gedaan, maar niemand hoeft een mod waarin alleen de naam van de mod overal in het spel te bewonderen is. Je moet juist leuke verwijzingen naar CSI maken, dan is er interesse voor (dat lab is al wat beter).

Succes.

Leuk gedaan, maar niemand hoeft een mod waarin alleen de naam van de mod overal in het spel te bewonderen is. Je moet juist leuke verwijzingen naar CSI maken, dan is er interesse voor (dat lab is al wat beter).

Succes.

Dat is ook niet mijn bedoeling hoor. Ik ben al bezig aan wat verwijzingen, waaronder een Horatio Cane / Gil Grissom skin. Ook kan ik weer wat screens laten zien: (het is mijn bedoeling elke post van mij in dit topic nuttig te maken dmv een of meerdere screens)

Het CSI Forensic lab met onderin het vernieuwde lettertype (nog in BETA fase!)

gta-vc%202007-12-28%2019-03-44-79.jpg

Do you know Carl Johnson?

gta-vc%202007-12-28%2019-07-51-31.jpg

Het bord van het CSI:VC HQ vanuit Tommy's zijraampje:

gta-vc%202007-12-28%2019-13-12-82.jpg

Edit: De nieuwe SWAT-wagen

gta-vc%202007-12-28%2022-05-08-82.jpg

De voor-wielkast

gta-vc%202007-12-28%2022-05-43-80.jpg

De achterkant

gta-vc%202007-12-28%2022-05-18-68.jpg

'Evidence transport'

gta-vc%202007-12-28%2022-05-02-71.jpg

Edit II: De tekst 'I killed five women. Catch me if you can!' uit de 11e aflevering van het eerste seizoen CSI (The I-15 Murders) is nu ook te vinden

gta-vc%202007-12-29%2008-32-13-51.jpg

Gr,

David22

Bewerkt: door David22
Geplaatst:

*Sorry voor de dubbelpost, maar ik heb het idee dat als ik de post edit dat er niemand naar kijkt*

Okee, ik heb eens zitten nadenkend. Zou het niet veel leuker zijn om deze mod uit te bereiden tot een TC-Mod met nieuwe voertuigen en nieuwe missies? Of gewoon zo laten?

Voordelen van veranderen:

Zodra het allemaal uit is zal het veel mooier worden als dat er alleen textures veranderd worden

Nadelen van veranderen:

Het duurt veel langer

Ik kan het niet allemaal zelf, ik heb mensen nodig

Ik heb er maar even een poll van gemaakt.

Het ziet er erg leuk uit. Ga zo door. :tu:

[EDIT]

Over de TC zou ik nog even wachten. Je moet ook nog omgaan met Mission scripting en dat soort dingen. Daarnaast heb ik ook nog niet gestemt, omdat ik het nog niet zeker weet wat het zo'n beetje wordt. Mijn stem verwacht je dus later.

Bewerkt: door Blizzard

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...