Sandra Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 (bewerkt) Hallo, Sinds een week ofzo kan ik afbeeldingen die gehost zijn op Tinypic en Photobucket niet meer zien. Imageshack doet het wel gewoon Ik zie alleen het welbekende rode kruisje Ik kan ook niet meer op de sites zelf van die 2 hosts komen. Anderen kunnen er wel gewoon op. Ik gebruik Windows Xp en IE7 Met Firefox doen ze het ook niet. Op andere computer ook met XP en IE7 doen de afbeeldingen het wel. Er schijnen meer mensen dit probleem te hebben. Maar ik kon nergens op oplossing vinden. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. b.v.h.d. Sandra Bewerkt: 27 december 2007 door Sandra18[NL] Reageren
Thundercover Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Het kan zijn dat je ze per ongeluk als geblokkeerde sites hebt staan. Wis de tijdelijke bestanden van je browser(s) en druk eventueel nog op Ctrl + F5. Hopelijk lukt het, succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.