Scarface92 Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Hoi, leden! Op YouTube zag ik dit filmpje over LC in SA: Normaal kun je niet echt ver lopen in het Liberty City interieur.. Maar op dit filmpje kun je helemaal tot aan de Hospital lopen! Misschien nog wel verder.. Weet iemand hoe dit kan, of is hier gebruik gemaakt van een mod? Greetz, GrandTheftTwanO Reageren
kamranoi Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 wat een K** muziek man die hoor ik ook al bij die eneco reclame Reageren
Visser23 Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 (bewerkt) Dit is een mod. Deze mensen gebruiken heel veel mods zo te zien. Als ik naar die plaats ga en ik ga erin doet hij het gewoon. Ik denk dus een mod. Je kan ook zien dat er een stuk uit de film mist. Dat zegt al genoeg denk ik. @hierboven: Commentaar over de muziek vroeg hij niet om. Bewerkt: 27 december 2007 door visser23 Reageren
hielkeh Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 (bewerkt) dit is gedaan met een mod. deze mod zorgt ervoor dat je overal in liberty city kan lopen, en dat er bij LV airport een marker naar liberty city komt. je ziet inderdaad dat hij veel mod, 2 auto's aan het begin, en hij draagt 2 smg's Bewerkt: 27 december 2007 door hielkeh Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Dit is zeker een mod. Zoals visser23 al zegt, er mist een stukje van het filmpje. Groetjes Dubbeh. Reageren
Arthis Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 (bewerkt) Vlogens mij is die zwarte auto die je na 7 seconden ziet ook een mod. Namelijk die voor een Ford KA. Bewerkt: 27 december 2007 door m.r.gido Reageren
MartyCeha Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 (bewerkt) Normaal kun je net tot aan het hospital lopen. Tot de lijn van het kruispunt. Maar dit is dus, zoals hielkeh al zei, gedaan met de Solid Liberty City Mod. En die gast kan niet spellen! Hij schreef 'Librety City' Bewerkt: 28 december 2007 door MartyCeha Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 (bewerkt) Dit is duidelijk een mod! Anders kan je gewoon niet zo ver lopen, zoals hielkeh ook al zei: Solid Liberty City Mod. Tijmentje5 Bewerkt: 14 januari 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.