Robin B Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Portland: bickle 76' staunton: geneen shoreside vale: kogelvrije landstalker Reageren
1974 Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Portland:Hellenbach GT . staunton:2#Thunder Rodd,s(die blauw-zwarte en een zwatre)Forelli Exsess . shoreside vale:Hellenbach GT,Thunder Rodd,Perennial,Freeway. Reageren
profile Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Portland Island - Securitycar (gruppe sechs) Staunton Island - PCJ-600 - Cabbie Shorside Vale - Deimos SP - Enforcer Reageren
cj101 Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 portland:avenging angel staunton:sindacco en een forrelie shoreside:cartel en een hellenbach gt Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Ik heb het allang niet meer gespeeld , maar ik kan me wel herringenen dat ik op stounton een gele patriot heb staan en een rode stalion. Reageren
bus Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Mmmm Nadat mijn ps2 tijden stuk was maar nieuwe gekocht, en aant sparen voor ps3 Porltand : Diablo stallion Staunton : Avenger , FBI cruiser ( en v8 ghost en motor pcj 600 ofzo na love media) Shoreside vale: Yardie lobo , hellenbach gt ( blauw met zwarte motorkap) , Yakuza stinger Reageren
Dotz Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Portland: - Auto: Blauw/Zwarte Thunderr Rod (Uit de missie: Grease Sucho) (Uniek) - Motor: Avenger (Uniek) Staunton Island: - Campaign Rumpo (Blauw) (Uniek) - Campaign Rumpo (Rood) (Uniek) - Ballot Van (Uniek) Shorside Vale: - Sindacco Argento (Uniek) - Strech (Limousine) - Gele Faggio (Uniek) (Uniek ) Reageren
Basssss Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Portland: Thunder Rod (Blauw met zwart) Staunton: Campain Rumpo (Blauw) Shoreside: Zover ben ik nog niet... @Hierboven: Unieke gele Faggio? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 @Hierboven: Unieke gele Faggio? Ben ik ook goed? ^^ In de missie Stop the Press van Donald Love probeert Ned Burner hierop te ontsnappen. Schiet hem eraf, en haal zo ook nog eens de missie, en de scooter is van jou. De Faggio waarop je zelf zit is overigens ook uniek van kleur.. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Met deze scooter kan je ook een weelie maken, in tegenstelling tot andere faggio's. Reageren
Dotz Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Met deze scooter kan je ook een weelie maken, in tegenstelling tot andere faggio's. Klopt! Reageren
pk99 Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 1e en enigste garage: auto:blista en twee faggios Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 (bewerkt) Portland: Avenger Zwarte Cheetha St. Island: Ballot Van Bruin-Wittige brandweerwagen, Ik weet niet hoe het komt, maar een keer waren alle auto's deze kleur, dus maar opgeslagen. Sh. Vale: Manchez Ned Burners Scooter Zwarte Hellenbach GT Kogelvrije Landstalker Bewerkt: 28 december 2008 door Dark_Zemy Reageren
arie_b. Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Hoe krijg je een kogelvrije auto/moter in LCS? Laat het me even weten plz Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 (bewerkt) Hoe krijg je een kogelvrije auto/moter in LCS?Laat het me even weten plz Nou je hebt er een paar: De avenger; Deze kun je krijgen als je alle Avenging Angels missies in portland hebt gedaan. De landstalkér; Deze krijg je nadat je de "see The Sight before u flight" Zijmissie hebt gedaan. Meer info. Er zijn wel meer Speciale voertuigen, maar die weet ik zo 1, 2, 3 niet.. Er bestaat volgens mij wel een topic waar alle speciale voertuigen in staan, als ik tijd heb zoek ik die nog wel op. Cya! Darkje. PS: Nu weer Ontopic hé? Bewerkt: 28 december 2008 door Dark_Zemy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.