the_dan Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 ik heb via een cheatdivive savegame een rhino en een hunter en op de andere alleen een police helicopter maar op me gewone save file weet ik het zo eve niet Reageren
Maarten11 Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 Portland: Leone Sentinel. Coole auto, en makkelijk te krijgen op Portland. Of Kuruma, zwart (van Vincenzo). Ziet er luxe en duur uit Staunton Island: Landstalker, groen. Ziet er cool uit en is best stevige auto. Daarmee bedoel ik: loopt niet snel schade op bij botsingen en kan goed beuken. En: Banshee Kleur: Blauw met witte streep erover heen. Kun je lekker mee jagen en ziet er mooi uit Shoreside Vale: Hellenbach GT (staat bij de buurman) Kleur: Zwart. Waarom: Snelle auto, en zwart omdat dat er wat luxer uit ziet dan geel of rood ofzo. En: PCJ-600. Kleur: Blauw. Waarom: Lekker snel Reageren
bus Geplaatst: 23 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 (bewerkt) EDIT Portland : Fbi cruiser Staunton Avenger en manchez ( ook de love media v8 ghost en pcj 600) Shoreside : Hellenbach gt , yardie lobo en bickle 76' Bewerkt: 27 juni 2009 door bus Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 Portland: Police Staunton Island: FBI cruiser en een Enforcer Shoreside Vale: Nog niet geunlocked Ik neem altijd overheidsvoertuigen! Reageren
Zero-two Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Portland Island: Kogelvrije Landstalker: Paars PCJ-600: Rood Stounton Island: Rhino FBI Cruiser 2x Shoreside vale: Infernus 2x: Rood Cheetah: Rood Stinger: Rood (Opendak) Reageren
NummerLock Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 (bewerkt) Portland: Bulletproof Avenger Staunton Island: F.B.I. Cruiser Bickle'76 Shoreside Vale: F.B.I. Cruiser Bickle'76 F.B.I. Cruiser P.S. Was nog van plan Mr.Wongs in garage te zetten maar het niet gedaan... ...en dat was een goede keuze P.S. Hoe krijg je bulletproof Landstalker? Bewerkt: 10 augustus 2009 door NummerLock Reageren
Zero-two Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Portland: Bulletproof Avenger Staunton Island: F.B.I. Cruiser Bickle'76 Shoreside Vale: F.B.I. Cruiser Bickle'76 F.B.I. Cruiser P.S. Was nog van plan Mr.Wongs in garage te zetten maar het niet gedaan... ...en dat was een goede keuze P.S. Hoe krijg je bulletproof Landstalker? Door het voltooien van de zijmissie See the Sight before you flight. Nog meer informatie over hoe je een kogelvrije voetuig krijgt lees je hier. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Portland: Thunder Rodd(uit Grease Sucho) Staunton: V8 Ghost Deimos SP Shoreside Vale: Cheetah Phobos VT Reageren
Dune Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Portland - Thunder Rodd Staunton - Manchez - F.B.I Cruiser Shoreside Vale - Bickle '76 - Infernus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.