Jump to content

Prijs voor 2dehands GTA SA?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zou mijn tweedehands GTA SA verkopen voor de PS2. Hoeveel zou ik daarvoor krijgen?

Geplaatst:

Lol, niet meer als 10 euro. Aangezien GTA San Andreas nu in de winkel 20 euro kost, trouwens lijk het me zonde om GTA San Andreas te verkopen aangezien het een topper is. Maar dat moet je verder zelf weten, hopelijk kun je hier wat mee. ;)

Geplaatst:

mssch dat je er nog €15 voor krijgt ALS :

-alles er nog in zit(cd,boekje,kaart)

-er geen krassen op de cd staan

-het boekje nog heel is enzo...

Geplaatst:

ik zag op marktplaats gta sa voor 30,00 ongelofelijk, ik denk dat je beter 12,50 ofso iets kunt vragen ligt eraan waarop je het verkoopt: marktplaats, speurders, krant

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk dat je er niet heel veel voor zal krijgen omdat hij in de winkel toch al goedkoper is :Y .

Ik zou hem ook gewoon bewaren het is trouwens een mooie game ik heb hem al 6 x gehaald omdat ze steeds kapot gingen !

Bewerkt: door fuffie
Geplaatst:

Inderdaad, dus het lijk mij het beste om hem te houden. Het is namelijk zonde om GTA San Andreas weg te doen voor zo weinig geld. :Y

Geplaatst:

en dan moet je er nog eens verzendkosten bij rekenen (als je via internet verkoopt). dan wordt het wel een duur grapje voor de koper

Geplaatst:

Ik zou GTA SA gewoon houden voor je zelf.

Het is een leuke game.

En de PC-versie kost 15€

Dus denk niet dat je er nog 12,50 ofzow voor krijgt :7

Geplaatst:

Correctie : De pc versie kost €20 dus mssch als je geluk hebt krijg je er nog €10 van.Maar ikzelf zou het niet wegdoen je gaat er echt spijt van krijgen.

Geplaatst:
[..] dus het lijk mij het beste om hem te houden. Het is namelijk zonde [..]
Ik zou GTA SA gewoon houden voor je zelf.

Het is een leuke game.

Maar ikzelf zou het niet wegdoen je gaat er echt spijt van krijgen.

Alhoewel ik deze meningen met jullie deel, wil ik daar wel bij zeggen, dat niet iedereen er zo over hoeft te denken. De topicstarter wilt het spel verkopen, niet jullie. Hij vroeg om een eerlijke vraagprijs, en daar heeft hij antwoord op gekregen. Nu is het aan de topicstarter om te bepalen of hij dit geld er voor over heeft, of dat hij het spel liever in zijn collectie behoudt.

@ hehezalig (topicstarter): Ik denk dat je met deze antwoorden redelijk op weg kunt. Mocht je het spel online willen verkopen, dan raad ik je aan om andere aanbiedingen van dit product te bekijken. Kijk wat anderen ervoor vragen, zodat je zeker weet wat de mensen er maximaal voor over hebben. Ik denk dat je daar beter tot je recht komt dan hier, dus zet ik hier (voorlopig) een slotje op.

Niet eens? => PB.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...