Mr. Sugo Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Beste mensen, Ik zou graag willen weten wanneer de volgende wapens verkrijgbaar zijn bij Ammunation; Desert Eagle Combat Shotgun Reageren
dupree Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 (bewerkt) Beste mensen,Ik zou graag willen weten wanneer de volgende wapens verkrijgbaar zijn bij Ammunation; Desert Eagle Combat Shotgun die komen pas vrij in de wapenwinkel na de desessertmisies geloof ik. verbeter als het niet juist is Bewerkt: 27 december 2007 door dupree Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Tsja na welke missies die wapens beschikbaar zijn zou ik even niet weten, maar in Las Venturas zijn ze in ieder geval bij mij al beschikbaar. Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 27 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Ok toch bedankt, en nogmaals bedankt voor de snelle reacties! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.