Jump to content

Saints Row 2


thagtaking

Recommended Posts

  • Reacties 458
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    61

  • PowerPats

    24

  • Vercetti24

    18

  • Gijsso

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik kijk echt uit naar SR2 omdat de eerste spel echt zo goed is, zalige mooie wagens, vooral die Cavallaro ofzo ^_^

en de storyline is wel heel leuk gedaan 3verschillende gangs hebben eigen storyline dus 3storyline in een spel :7

maar dat SR2 beter wordt is niet te twijfelen! want de makers leren bij in nieuwere games en steken dus betere, leukere dingen in

GTA IV ga ik ook halen maar zeker ook SR2 dus ik ben geen egoist! :7

niet te twijfelen ????? hep je die trailers gesien van gta 4 gwn niet te twijfelen dat gta 4 de beste wordt geloof me als je dat spel speelt sal je denkuh eigelijk hep tie wel gelijk

Link to comment
Delen op andere websites

Bij saintsrow vind ik het echt wel vet dat je best wel veel kan en dat sommige dingen net GTA zijn wat maakt het uit het is maar en game en ik heb Gta er niks over horen zeggen Saintsrow vind ik wil leuker dan Sa veel mooier enzo en een leuke storyline maar Rip-off echt niet hoor :duh:

egt soon aldi shopper :puh: hahahahaha zwerfer

Link to comment
Delen op andere websites

ik houd ook super veel van saints row maar gta IV wordt echt wel beter ( maar saints row 2 wordt ook super cool ik heb er niks tegen :) ) maar ik heb volgens mij nu iedere gta gespeeld en het blijft altijd het vetste en coolste spel dat ik heb gespeeld, en IV maakt daar geen verandering in.

Maar de Saints Row serie heeft een mooie 2e plaats :0

ik wil onderhand wel de release datum weten, dat hadden ze bij IV toch ook ALLANG bekend gemaakt voordat er screens en videos kwamen ? (niet met de uitstelling vergelijken ;) )

Link to comment
Delen op andere websites

Hier een filmpje waarin GTA IV vergeleken wordt met Saint Row 2:

http://www.gametrailers.com/player/18305.html

:cya:

Dat is Saints Row 1, geen 2

Staat dat er dan ?? :duh:

Nu niet meer omdat je je bericht hebt aangepast grappenmaker

Euh neen dat deed ik niet, volgens mij heb je niet goed gekeken :puh:

Volgens mij weet ik wel zeker dat ik goed heb gekeken, wat heb je dan verandert in je post?

Link to comment
Delen op andere websites

Bij saintsrow vind ik het echt wel vet dat je best wel veel kan en dat sommige dingen net GTA zijn wat maakt het uit het is maar en game en ik heb Gta er niks over horen zeggen Saintsrow vind ik wil leuker dan Sa veel mooier enzo en een leuke storyline maar Rip-off echt niet hoor :duh:

egt soon aldi shopper :puh: hahahahaha zwerfer

Ik weet niet waar dit op slaat hoor mischien ben je het zelf... maar deze reacties slaan nergens op let hier op!

Link to comment
Delen op andere websites

Bij saintsrow vind ik het echt wel vet dat je best wel veel kan en dat sommige dingen net GTA zijn wat maakt het uit het is maar en game en ik heb Gta er niks over horen zeggen Saintsrow vind ik wil leuker dan Sa veel mooier enzo en een leuke storyline maar Rip-off echt niet hoor :duh:

egt soon aldi shopper :puh: hahahahaha zwerfer

Ik weet niet waar dit op slaat hoor mischien ben je het zelf... maar deze reacties slaan nergens op let hier op!

een gta-pro ben je duidelijk niet je reacties slaan nergens op je bent een schande voor dit forum

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...