hielkeh Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 Ik speel zelf geen vice city stories, maar ik lees er soms wel wat over. ik keek op wikigta naar de little willie, en nou dacht ik dat het misschien een verwijzing kan zijn naar een james bond film. ik weet zo gauw niet welke, maar in die film vliegt james bond ook met een helikoptertje dat er heel erg op lijkt. in de film zit er ook een machinegeweer op. als dit niks is, of dat het al bekend was? sorry, maar ik weet niet zo heel veel van vice city stories. groetjes, hielke. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2007 Het zal kunnen hoor maar de little willie is ook gebaseerd op een echte helicopter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Victorious~ Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2007 Ik denk dat ik die film ken. Het is één van de oudere met Sean Connery. En in die film is het de zelfde helikopter. Maar hij noemt de Little Nellie. grtz ~Victorious~ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hielkeh Geplaatst: 28 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 december 2007 precies, die bedoel ik, ik kan alleen ff niet op de naam komen, maar ik bedoel die wel. ik dacht ook al dat ze hem daar little.... noemde, wist alleen niet meer dat dit nellie was. maar dit zou dan toch een verwijzing kunnen zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2007 Dit is inderdaad een verwijzing Dit was al eerder iemand opgevallen: klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hielkeh Geplaatst: 28 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 december 2007 (bewerkt) oke sorry, maar ik kon zo gauw met de zoekfunctie niks vinden, en ik kom niet zo vaak op dit forum Bewerkt: 28 december 2007 door hielkeh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.