mixie100 Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Goedenavond ik heb een vraagje kan je ook in haulin als je je zwaailichten aandoet dat ze ook echt gaan draaien Reageren
moechy Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 heb je zwaailichten dan? want ik speel het ook maar heb nog nooit een truck met zwaailichten gezien hoor. Reageren
Rullez Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 heb je zwaailichten dan? want ik speel het ook maar heb nog nooit een truck met zwaailichten gezien hoor. Nee die heb je niet . Dus ik de vraag op de topic starter gelijk beantwoord. Nee ze draaien niet. Reageren
mixie100 Geplaatst: 28 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Je kan ook je eigen trucks er in zetten met zwaailichten maar ik wist niet of ze ook draaiden Reageren
Rullez Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Je kan ook je eigen trucks er in zetten met zwaailichten maar ik wist niet of ze ook draaiden Je kan je eigen trucks erin zetten. Maar ik heb het gewoon over het orginele spel. Daar zitten zover ikw eet geen draaiende zwaailichten in . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.