Jump to content

Gta United

Recommended Posts

Geplaatst:

GTA United is een mod die hier te downloaden is, die mod vervangt je San Andreas map voor de Vice City en Liberty City map. ;)

Geplaatst:

Nee San Andreas zit er helaas niet bij, een reden om de mod niet te downloaden dus. Want het Vice City en Liberty City sfeertje is weg, dat is vervangen door het San Andreas sfeertje. En dat is jammer. :)

Geplaatst: (bewerkt)

en er is geen brug tussen VC en LC

en het is leuker om deze spelen apart te spelen zoals DenknietaanHenk al ongeveer zei

Bewerkt: door EXIT
Geplaatst:

en het is leuker om deze spelen apart te spelen zoals DenknietaanHenk al ongeveer zei

Als je deze mod instaleert, kan je dan nog gewoon de storyline van San Andreas doen? Nee zeker .. :puh:

Als je deze mod instaleert, kan je dan nog gewoon de storyline van San Andreas doen? Nee zeker .. :puh:

Kan er mij ook iemand uitleggen hoe je hem installeert want ik snap er NIKS van

Geplaatst: (bewerkt)

Waarschijnlijk heb je wel vaker mods geïnstalleerd, dus weet je vast wel wat je met een aantal bestandjes moet doen en hoe je ze moet vervangen. Nou, bij deze heb je mazzel, want je hoeft vrijwel niets te doen. Ikzelf heb eens eventjes voor je gekeken, en aan de grootte van het bestand zelf al te zien moet je veel vervangen. Het eerste wat er staat is het bestandje 'saex.dat' die je in je SA map moet plaatsen, zonder deze zal hij het niet doen. Verder zie je een .exe bestandje, dit is zonder twijfel de installer. Gewoon een dubbelklikje geven en de juiste instellingen geven, en dat is alles. Zorg wel eventjes voor een back-up van je SA. ;)

Bewerkt: door Donwell
Geplaatst:

Nee dat is helaas niet mogelijk, dat komt ook omdat San Andreas er niet bij zit. Het is zonder cheats ook onmogelijk om van Liberty City naar Vice City te gaan. ;)

Geplaatst:

Ik heb de GTA United gehad.

Ik kan je zeggen, het is ****** ********* ********* **********.

Het spel loopt zéér traag, en vaak als je naar een bepaalt plek rijdt/vliegt, crasht het spel.

Er zijn géén nieuwe missies, je kan helemaal niks doen, alleen iets voor jezelf doen.

De SA engine in LC/VC is eigenlijk raar.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...