Jump to content

Import/Export

ganton_gangster007

Recommended Posts

Toen ik die missie had gehaald van Cesar Viapando dat je naar The Easter Basin Docks

moest gaan en een moest gaan stelen toen ik die gehaald had stond er info hoe je dat moet doen enzo en toen stond er ook you can import cars on certaint days nou is de vraag welke auto's ik kan krijgen en welke dagen ik ze kan importen/

Delen op andere websites

ik denk dat er al antwoord is op andere topic gebruik search functie

of anders zelf een kijkje nemen aan import docks

kheb gezocht naar import/export nix gevoenden

Delen op andere websites

als je voor het bord staat komt er linksbovenin een driehoekje druk daarop daar staan de dagen klik daarop staan er auto's in die volgorde en op die dagen kun je ze ook kopen

Delen op andere websites

als je voor het bord staat komt er linksbovenin een driehoekje druk daarop daar staan de dagen klik daarop staan er auto's in die volgorde en op die dagen kun je ze ook kopen

de dag kan je herkenen aan het gene waar je mee begint

Delen op andere websites

Toen ik die missie had gehaald van Cesar Viapando dat je naar The Easter Basin Docks

moest gaan en een moest gaan stelen toen ik die gehaald had stond er info hoe je dat moet doen enzo en toen stond er ook you can import cars on certaint days nou is de vraag welke auto's ik kan krijgen en welke dagen ik ze kan importen/

Ik ben momenteel met het im-/export gedeelte van de walkthrough bezig. Daar komt ook bij te staan welke auto's wanneer te importeren zijn. Ik hoop dat dit weekend nog online te krijgen.

de walkthrough is te vinden op http://faq.gtasanandreas.nl

Delen op andere websites

Oa. import gegevens zijn hier te vinden.

Thanx voor de mod-shop list van The Wheel Arch Angels daar was ook echt zo naar op zoek. Dacht bijna dat je maar 3auto's ofzo daar kon tunen echt vervelend ze zijn moeilijk te vinden maar nu ik weet hoe ze eruit zien is het lkr makkelijk veel van die autos zijn in LV te vinden zie ik maar nogmaals bedankt BrokenTable much respect! B)

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...