-GoldWing- Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Als ik sanandreas heb geinstaleerd en wil spelen druk ik op de snelkoppeling op mijn bureaublad,daarna staat er Need DirectX 9 Version. Maar die heb ik al tien keer geinstaleerd Wat moet ik doen. Laterzzzzzzzzzz Don Stracci Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Probeer anders deze latere versie van DirectX, die zou het moeten doen. Succes ermee. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 28 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2007 (bewerkt) Oke ben nu aan het proberen (had gister geen tijd) Edit: Hij doet het nog steeds niet Bewerkt: 28 december 2007 door Don Stracci Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Zoek anders updates voor Windows op bij Start/Alle programma's/Windows Update en instaleer na het updaten van Windows DirectX 9.0 eens opnieuw, dat zou wel eens dit probleem kunnen oplossen. Succes. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Hoe moet ik dat updaten??? Reageren
remco13000 Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 gewoon.. windows update ga naar zoeken en dan windows update.. dan klik je op udaten en dan doe je alles installeren enz. dan direct x 9 en dan doet iet het mischien.. geef eens wat info over je pc.. direct x kan het soms ook niet doen als je te weinig systeemeisen hebt! Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 3 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Maar m,n broer heeft alles al geupdate, hij doet het nog steeds niet. en ik heb windows xp. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Maar m,n broer heeft alles al geupdate, hij doet het nog steeds niet.en ik heb windows xp. Je kan kijken of je broer echt de goede Direct x heeft geupdate door het volgende te doen. 'Start'> 'Uitvoeren' typ 'Dxdiag' en doe vervolgens niks, kijk iets naar beneden en daar staat dan: DirectX Version, als je even vermeld welke je hier ziet staan dan kan ik je misschien verhelpen, zelf heb ik de DirectX 9.c versie die hier te downloaden is: >Klik<. Als je een andere versie van Microsoft hebt dan Nederlands, kan je de gewenst taal onder selecteren en op 'Veranderen' drukken. Als het zo goed is kies je 'Doorgaan' en vervolgens 'Downloaden' . Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 3 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 (bewerkt) Doet deze het wel? Bij mij staat er gewoon DirectX 9.c Sorry voor de dubbelpost Dit moet je allemaal hebben als je sanandreas wil spelen: Minimum Hardware Requirements: 1GHz Intel Pentium III or AMD Athlon Processor 256 MB of RAM 8 speed DVD-ROM Drive 3.6 GB of free Hard Disk space for a minimal install 64 MB Video Card with DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" or better) DirectX 9 compatible Stereo Sound Card Keyboard Mouse Recommended Hardware Requirements: Intel Pentium 4 or AMD Athlon XP processor (or better) 384(+) MB of RAM 16 speed DVD-ROM drive 4.7 GB of free Hard Disk space for a full install 128(+) MB Video Card with DirectX 9 compatible drivers ("GeForce4" or better) DirectX 9 compatible Surround Sound Card Game pad with twin axis analogue controls (USB or Joystick Port) Keyboard Mouse Ik heb dat allemaal al Bewerkt: 3 januari 2008 door Bling Reageren
SWYV Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 staat er geen DirectX 9 install op de DVD schijf van GTA SA zelf? misschien meer succes ermee Reageren
GTA_XP Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 staat er geen DirectX 9 install op de DVD schijf van GTA SA zelf? misschien meer succes ermee Het staat er idd op de DVD van GTA SA. Je kan het zelf nog zien ook, die DirectX9.0c. Reageren
kornrules Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Je moet d3x9.dll uit je San Andreas map verwijderen, en dan doet hij het waarschijnlijk, want ik had dat probleem ook;) Reageren
Psycho_007 Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Je moet d3x9.dll uit je San Andreas map verwijderen, en dan doet hij het waarschijnlijk, want ik had dat probleem ook;) Hehe thanks, had net hetzelfde probleem.Kwam door een of andere Speed-O-Meter... Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Je moet d3x9.dll uit je San Andreas map verwijderen, en dan doet hij het waarschijnlijk, want ik had dat probleem ook;) Dat lijk me niet slim om dat bestand te verwijderen, want dat word niet alleen voor GTA San Andreas gebruikt. Maar ook voor al je andere games die geinstaleerd zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.